PREMIERA: Duże spadki Netflix w Polsce [My mobile TV]
|
|
- sobota, Październik 14, 2023, 7:14
- News
- Dodaj komentarz
Platforma streamingowa Netflix chyba najlepsza lata świetności ma już dawno za sobą. Potwierdzać to mogą topniejące w oczach milionowe liczby polskich użytkowników. Coraz częściej ona zaczyna przypominać niestety telewizję TLC nastawianą na tanią sensację. Jeszcze we wrześniu 2022 roku Netflix jakże dumnie mógł się pochwalić liczbą 12,2 miliona klientów.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Rok później ma on na liczniku zaledwie 9,7 miliona konsumentów. To z pewnością daje do myślenia. Być może mieszkańcy kraju nad Wisłą mają powoli dość papki serwowanej przez giganta rynku VOD typu premium z nazwy. Co ciekawe, nie tylko Netflix traci widzów. W skali roku swoje zjazdy miały również HBO Max (z 4,2 miliona do 2,8 miliona), Amazon Prime Video (z 3 milionów do 1,9 miliona) czy Player (z 4,1 miliona do 3 milionów).
Jedynie chyba Disney+ miał zwyżkę formy (z 4,4 miliona do 4,6 miliona). Zupełnie nie ma się co temu dziwić. Wszak dziś mocno jakościowy Disney+ to taki nowy Netflix. Aż chciałoby się powiedzieć, role się odwróciły. Na dobrą sprawę sytuację Netfliksa ratują jedynie chyba całkiem nieźle wyprodukowane filmy dokumentalne. Natomiast obrazy z cyklu tych oryginalnych mają dramatycznie słaby poziom. Widzi to masa jego odbiorców.
(fot. Netflix/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY DOKUMENTU BECKHAM (NETFLIX)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj