My mobile STORE
- wtorek, Sierpień 20, 2013, 12:56
My mobile STORE to namiastka sklepu. Pierwszym dostępnym produktem jest opiniotwórcze, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce.
1. My-mobile.pl – 1,14 mln PLN (metodologia wyceny uwzględnia inflację 7%)
***
Drugi nowy produkt to subskrypcja, dzięki której zyskujemy dostęp do naprawdę sporej ilości produkcji oryginalnych My mobile niedostępnych nigdzie indziej.
2. My-mobile.pl – 9,99 PLN (miesięczna cena promocyjna subskrypcji, której standardowy koszt wynosi 11,99 PLN)
***
Poznaj 7 powodów, dla których warto
współpracować z serwisem My mobile
Powitaj nową jakość marketingu internetowego w My mobile. Szczegóły poniżej.
Naprawdę warto.
|1|
70.000 potencjalnych klientów miesięcznie. Ponad pół miliona (500.000+) czytelników rocznie.
Mówi się, że pasja ma wielką moc. Oczywiście jest to prawda.
Idealnym przykładem jest serwis My mobile. Mimo, iż projekt jest tworzony
hobbystycznie to zdołał zgromadzić aż 70.000 czytelników miesięcznie. W zależności od dnia witrynę odwiedza od około 2.000 do nawet 3.000 użytkowników. Dziennie.
Czytelnikami My mobile są głównie mieszkańcy
dużych miast w wieku od 25 do 34 lat.
|2|
Darmowa reklama, jeszcze przed startem kampanii.
Innowacyjne treści to znak rozpoznawczy treści publikowanych w My mobile.
Nie mogło jej zabraknąć również w promocji. My mobile wprowadziło innowacyjne powiadomienia w formie cyfry na kafelku reklama. Jest to główny element
menu nawigacyjnego witryny. Dzięki temu marka jest za
darmo promowana na dedykowanej podstronie
jeszcze na kilka dni przed startem kampanii.
|3|
Liczą się nie tylko cyferki. Najwyższa jakość, innowacyjność oraz opiniotwórczość.
To podstawa.
My mobile nie jest zwykłą witryną. To hybryda blogu oraz najbardziej
innowacyjnego serwisu o technologiach mobilnych w Polsce. Ponad 50% publikowanych
treści jest oryginalnymi produkcjami (ze znacznikiem PREMIERA w tytule), a nie zwykłymi newsami czy opiniami. To niespotykane w krajowym internecie. My mobile jest mocno opiniotwórczym medium. Wielokrotnie jego innowacyjne treści były cytowane przez wielkie sieci komórkowe typu Play czy Virgin Mobile (7-13 strona prezentacji), a
nawet producentów smartfonów (przykład z Wiko Mobile).
Wysoka ocena jakości artykułów to 4,7/6.
Mówi ona wszystko.
|4|
Przeszło dekada doświadczenia.
Microsoft (1, 2), a także mobilne aplikacje Pizza Portal, Pyszne.pl czy
Qpony.pl to tylko kilka przykładów marek współpracujących z My mobile. Były to zarówno akcje standardowe (reklama wizerunkowa z tapetą włącznie) jak i niestandardowe (content marketing, czyli promocja w samym środku treści).
Wszystkimi formalnościami zajmuje się My mobile.
|5|
Wersja mobilna kampanii. No problem.
W przypadku wersji mobilnej My mobile kampania
nadal jest dostępna. Nie ma mowy o jej ukrywaniu. Zmienia się
tylko wielkość kreacji. Dzięki temu użytkownicy smartfonów czy
tabletów mogą w komfortowych warunkach
poznać nowy produkt czy usługę.
|6|
Kreacja grafiki także nie jest problemem.
My mobile zapewnia pomoc w stworzeniu prostej i jednocześnie czytelnej
grafiki na potrzeby dedykowanej kampanii. Nie potrzeba już do tego celu angażować innych działów. W efekcie zdecydowanie szybciej można rozpocząć działania PR.
|7|
Gwarancja odpowiedzi w 24h,
również w weekendy.
Na każdą wiadomość Email serwis My mobile zapewnia odpowiedź
najpóźniej w ciągu najbliższej doby. Tak, mowa o czasie 24h. Nie ma mowy o
irytującym oczekiwaniu na koniec weekendu. Teraz już
wolna sobota czy niedziela nie stanowi problemu.
|+|
Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.
Mówi się, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach.
Oni jej po prostu mają. Poniżej znajdują się przykładowe produkty reklamowe
oraz akcje marketingowe czy PR jakie wspólnie można przeprowadzić w My mobile. Oczywiście inne propozycje, zawsze mile widziane.
[=]
Serwis My mobile zaprasza do współpracy wszystkie osoby czy przedsiębiorstwa zainteresowane reklamą oraz wspólnymi akcjami sprzedażowymi lub marketingowymi. W sprawie reklamy prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty Email .
Propozycja marketingowo-promocyjna My mobile to nie tylko tradycyjne reklamy internetowe, ale również rozmaite akcje specjalne (niestandardowe). Całość została podzielona na czytelne pakiety, które szczegółowo zostały opisane poniżej.
Produkty reklamowe My mobile są zlokalizowane w najskuteczniejszych miejscach, dzięki czemu przekaz marketingowy dociera do potencjalnych klientów. Witrynę odwiedza bardzo atrakcyjna grupa docelowa osób w wieku 25-34 lat (odsyłacz kieruje do profilu Fan Page serwisu na Facebooku).
Kafelkowa rewolucja reklamowa w My mobile v3.0!
Tego jeszcze nie było. My mobile przygotował akcję marketingową, która upraszcza do minimum reklamę w serwisie oraz przy okazji znacznie obniża koszt prowadzenia działań promocyjnych. Tylko teraz jeden kafelek (kreacja o wymiarach 300×250 px) jest w atrakcyjnej cenie 1000 PLN netto za miesięczną kampanię. To prawdopodobnie najlepsza propozycja współpracy PR/reklamowej w Polsce w tak opiniotwórczym medium, którego artykuły były cytowane nawet przez rzeczników wielkich sieci komórkowych. Jego lokalizacja nie ma żadnego znaczenia. W przypadku większych kreacji wystarczy pomnożyć ilość kafelków i to wszystko. Decyduje kolejność zgłoszeń. Pula kafelków reklamowych jest ograniczona wyłącznie do 12 sztuk. Dokładniejsze szczegóły oraz przykładową wizualizację graficzną znajdziemy poniżej.
[AKTUALIZACJA]
Akcja marketingowa obowiązuje do odwołania i ma zachęcić wszystkie chętne podmioty do współpracy oraz przy okazji postawienie na niestandardowe produkty reklamowe serwisu My mobile. Naturalnie koszt zwykłych kreacji displayowych ma być znacznie tańszy oraz w zasięgu każdego.
Sukcesy My mobile W INTERNECIE
Zobacz prezentację zawierającą osiągnięcia www.my-mobile.pl/succes.pdf. To właśnie w tej prezentacji zostały przedstawione sukcesy, liczba użytkowników i wiele innych ciekawych informacji, które potwierdzają najwyższą jakość produktu pomimo jego hobbystycznego charakteru. Średnia ocena treści prezentowanych w niniejszym serwisie My mobile to 4,7/6 w opinii czytelników.
Marki współpracujące z My mobile
My mobile REKLAMA (standardowa)
Pakiet PLATYNOWY/3x kafelki – najbardziej efektowna kreacja 970×250 px pod logiem na wszystkich podstronach (cena 3000 PLN netto za miesięczną kampanię)
– nowość (przy zakupie 3x kafelków, produkt reklamowy w postaci tapety GRATIS na 3 dni)!
Pakiet ZŁOTY/2x kafelki – duża kreacja 700×250 px pod logiem na wszystkich podstronach (cena 2000 PLN netto za miesięczną kampanię
Pakiet SREBRNY/2x kafelki – pionowa kreacja 300×500 px na prawym boku wszystkich podstron pod wyszukiwarką (cena 2000 PLN netto za miesięczną kampanię)
Pakiet SREBRNY EKO/1x kafelek – pionowa kreacja 300×250 px na prawym boku wszystkich podstron pod wyszukiwarką (cena 1000 PLN netto za miesięczną kampanię)
Pakiet SZAFIROWY/2x kafelki – pozioma kreacja 600×250 px po pierwszym/przed drugim akapitem artykułu/w środku treści (cena 2000 PLN netto za miesięczną kampanię)
– nowość (przekaz marketingowy tylko tutaj najskuteczniej dociera do odbiorcy)!
Pakiet SZAFIROWY EKO/1x kafelek – pozioma kreacja 300×250 px po pierwszym/przed drugim akapitem artykułu/w środku treści (cena 1000 PLN netto za miesięczną kampanię)
– nowość (przekaz marketingowy tylko tutaj najskuteczniej dociera do odbiorcy)!
Pakiet BRĄZOWY/2x kafelki – pozioma kreacja 600×250 px na końcu każdego artykułu/początku formularza komentarzy (cena 2000 PLN netto za miesięczną kampanię)
Pakiet BRĄZOWY EKO/1x kafelek – pozioma kreacja 300×250 px na końcu każdego artykułu/początku formularza komentarzy (cena 1000 PLN netto za miesięczną kampanię)
Pakiet BONUSOWY/2x kafelki – efektowna kreacja 1000×250 px na środku strony głównej jest nie tylko idealnym dopełnieniem wszystkich powyższych standardowych form reklamy internetowej, ale dodatkowo wzmacnia jego przekaz (cena 2000 PLN netto za miesięczną kampanię) > zobacz przykład
My mobile KREACJE – przykładowe wizualizacje są dostępne na www.my-mobile.pl/kreacje
My mobile AKCJE SPECJALNE (niestandardowe)
Kustomizacja LOGO – jest idealnym dopełnieniem wszystkich powyższych standardowych form reklamy internetowej i polega na zaciekawieniu czytelnika np: w związku z premierą nowego produktu na rynku (cena 1000 PLN netto za tygodniową kampanię) > zobacz przykład
Tapeta TŁA – jest idealnym dopełnieniem wszystkich powyższych standardowych form reklamy internetowej i polega na zmienieniu tła (cena 1000 PLN netto za tygodniową kampanię) > zobacz przykład
– nowość (przy zakupie 3x kafelków, ten produkt reklamowy jest GRATIS na 3 dni)!
My mobile RECENZJA – obszerny artykuł z recenzją np: aplikacji, usługi sieciowej czy danego sprzętu mobilnego jak chociażby smartfonu, telefonu komórkowego (cena 1000 PLN netto za publikację)
Seria TEMATYCZNA – jest idealnym dopełnieniem wszystkich powyższych standardowych form reklamy internetowej i polega na umieszczeniu na końcu wybranych artykułów komunikatów mówiących, że marka jest sponsorem danej serii tematycznej. Targetowanie odbywa się po wybranych zagadnieniach np: mobilność (cena 1000 PLN netto za miesięczną kampanię)
Artykuł SPONSOROWANY – gotowy artykuł w serwisie My mobile, który będzie oczywiście oznaczony na końcu o jego komercyjnym charakterze (cena 500 PLN netto za publikację)
My mobile KONKURS – konkurs w serwisie My mobile ma formę artykułu i jest nie tylko idealnym dopełnieniem wszystkich powyższych standardowych form reklamy internetowej, ale jeszcze pozwala wykreować pozytywny wizerunek marki (cena 2000 PLN netto za publikację)
My mobile SONDA – to zabawa polegająca na zadaniu pytania czytelnikom w formie głosowania na dany temat związany np: z mobilnością, jest ona nie tylko idealnym dopełnieniem wszystkich powyższych standardowych form reklamy internetowej, ale jeszcze pozwala wykreować pozytywny wizerunek marki (cena 1000 PLN netto za miesięczną kampanię)
My mobile OPEN – serwis jest oczywiście otwarty na wszelkie inne propozycje działań marketingowo-promocyjnych (cena do uzgodnienia)
Czy istnieje możliwość NEGOCJACJI CENY?
Jak najbardziej – serwis My mobile zawsze chce promować podmioty pierwszy raz nawiązujące współpracę marketingową. Wyjątkiem są jedynie produkty reklamowe objęte już jakąś akcją rabatową czy też dużą zniżką
Forma ROZLICZENIA
Umowa o dzieło oraz Rachunek do umowy o dzieło – jest to najwygodniejszy sposób zawiązania współpracy w tej chwili z serwisem My mobile