PREMIERA: Odsłona w internecie jest warta tyle, co reklama na słupie ogłoszeniowym
|
|
- czwartek, Grudzień 5, 2024, 10:55
- Praktyczne
- 2 komentarze
Reklama na słupie ogłoszeniowym nie brzmi jakoś szczególnie mocno atrakcyjnie z marketingowego punktu widzenia. Jednak i ona miała swego czasu duże znaczenie, chociażby podczas wojny była nośnikiem ważnych informacji dla ludności cywilnej. Dzisiaj jeden plakat na nim przyklejony ma wycenę 0,39 PLN. Jest to niemalże tyle samo co, koszt odsłony internetowej.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Przypomnijmy, ten wynosi dokładnie 0,40 PLN za wyświetlenie witryny oraz 0,04 PLN na YouTube według koncernu Google. Tak więc nowoczesny marketing internetowy spotyka się z tzw. analogiem. Tymczasem plakat powieszony na słupie ogłoszeniowy może być zauważony przez wiele osób. Sygnał komunikacji marketingowej trafia do kilku umysłów jak nie więcej. Z kolei odsłonę zobaczy raczej tylko jeden użytkownik.
Zazwyczaj bowiem w ekran smartfonu patrzy pojedynczy człowiek. Wyjątkiem może być monitor notebooka z uwagi na wielkość, ponieważ tam kilka osób może patrzeć. Paradoksalnie niepozorny słup ogłoszeniowy jest tańszy pod względem zasięgowym. To dlatego po dziś dzień można spotkać tam promocje chociażby lokalnych wydarzeń kulturalnych typu występ cyrkowy, koncert w auli uniwersytetu czy zaproszenie na festyn.
(fot. Wikipedia/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
2 komentarze do “PREMIERA: OdsÅ‚ona w internecie jest warta tyle, co reklama na sÅ‚upie ogÅ‚oszeniowym”
Skomentuj
Telewizja to sa setki milionow przepalone marketingowo. Przeciez tam nie sprawdzisz liczby klikniec tzw. konwersji, wszystko w zasadzie opiera sie na zaufaniu i prestizu. Moduly badawcze Nielsena to jest tylko maly promil tzw. grupa reprezentatywna via wyklad UMK badania marketingowe profesor Kaczmarczyk aka badacz. Tak mi sie przypomnialo 😉
liczi ssię hałas