PREMIERA: Player sprytnie sprawdza czy widz ogląda reklamy [My mobile TV]
|
|
- piątek, Listopad 25, 2022, 8:34
- Praktyczne
- 1 komentarz
Platforma streamingowa Player nie jest traktowana w kraju nad Wisłą jako premium. Może i słusznie. Warto jednak wspomnieć, że również na niej są dostępne jakościowe oraz całkiem niezłe filmy. Idealnym przykładem jest udany obraz Między Wierszami z znanym aktorem Bradleyem Cooperem w obsadzie. W tym miejscu My mobile zwróci jednak uwagę na zupełnie coś innego.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Chodzi o niezwykle mocno interesujący fakt sprawdzania czy dany widz ogląda reklamy, oczywiście jeśli wykupił tańszy pakiet je zawierające. W efekcie nie zadziała doskonale znana sztuczka z telewizji linearnej polegająca na tym, że na 10 minut spotów promujących produkty wychodzimy do kuchni zaparzyć herbatę lub zrobić sobie kolację. W wybranych momentach bowiem musimy wcisnąć przycisk play w celu startu reklam.
W przeciwnym razie licznik 2,5 minut stoi w miejscu. Dzięki temu twórcy Playera mają pewność, iż dana osoba naprawdę ogląda materiał a nie leci sobie w przysłowiowe kulki. Tymczasem film Między Wierszami można obejrzeć w usłudze Player w cenie nawet od 10 PLN (wariant subskrypcji z reklamami) na www.player.pl/filmy-online/miedzy-wierszami,58936. W Canal+ Online to wydatek minimum 29 PLN (bez sportu).
(fot. Player/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU MIĘDZY WIERSZAMI (PLAYER)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Player sprytnie sprawdza czy widz ogląda reklamy [My mobile TV]”
Skomentuj
Znowu mam taka sama sytuacje tym razem na reklamie Wyjatkowy Prezent w appce Player ?