My mobile SUBSKRYPCJA

PREMIERA: Pierwszy produkt na sprzedaż w My mobile STORE [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Algorytm wyszukiwarki Google jest bezlitosny. Niestety mimo dumnych zapowiedzi, wciąż promuje on informacje względem treści oryginalnych (tych autorskich zdecydowanie trudniejszych do wyprodukowania oraz cenniejszych z punktu widzenia czytelnika). To dlatego portale mają tak słabą jakość, publikując w zasadzie mało wartościowe rzeczy na akord dosłownie każdego dnia.

Autopromocja                                                             Czytaj dalej
Zobacz filmy wideo w sekcji My mobile TV   Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Tymczasem naprawdę nic nie stałoby się jak wzorem YouTubera publikującego swoje materiały dwa razy w tygodniu (dajmy na to w poniedziałek i czwartek lub piątek w zależności od sił witalnych) miałyby tylko w te dni oglądalność na poziomie 30 tysięcy lub 50 tysięcy czytelników zamiast maksymalnie kilku tysięcy odbiorców. Google zmusza tym samym producentów w zasadzie do nieustannej pracy, kosztem dużego obniżenia standardów dziennikarskich. Spróbujmy więc zastanowić się, ile dziś dokładnie jest warte opiniotwórcze medium internetowe. W listopadzie bieżącego roku inflacja wynosiła 7%.

Wciąż założeniem jest skromna umowa o dzieło w kwocie 3.000 PLN na rękę zamieniona na fakturę 4.500 PLN netto oraz 15x EBITDA zastosowany przy przyjęciu Interii przez Cyfrowy Polsat. Równanie matematyczne zatem wygląda następująco 4.500 PLN x12 = 54.000 PLN x15 = 810.000 PLN + 260.000 PLN (prawa autorskie przy cenie za tekst 20 PLN x13.000) + 70.000 PLN (inflacja) = 1.140.000 PLN. Na auto Ferrari F8 Spider powinno spokojnie wystarczyć. Najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce będzie zatem pierwszym produktem dostępnym w namiastce sklepu My mobile STORE. Drugi zaś to planowana subskrypcja w cenie promocyjnej 9,99 PLN (na tle standardowej 11,99 PLN).

(fot. My mobile)

SPECYFIKACJA MY-MOBILE.PL | 1.140.000 PLN

  • OGLADALNOSC: 1.000-7.000 czytelników dziennie przy zalozeniu plan produkcji 7 publikacji (analogicznie 30.000 użytkowników przy 30 publikacjach dziennie)
  • OPEN PAGE RANK: 4/10 (dawniej Google PageRank, PR medium)
  • CYTOWANIA: T-Mobile, Play, Virgin Mobile, A2Mobile, Wiko Mobile, Nokia (wideo screen), Gadu-Gadu, Interia (My mobile RANKING)
  • OPINIOTWORCZOSC: Google NEWS, sekcja wyszukiwarki Najwazniejsze artykuly, przegladarka Chrome Discover, aplikacja Squid
  • KLIENCI: Sony Xperia, Virgin Mobile, Lajt Mobile, Pyszne, Pizza Portal, Green Cell

SIDO – CARMEN

Przygotowane przez

jest autorem 13074 informacji na tej witrynie.



6 komentarzy do “PREMIERA: Pierwszy produkt na sprzedaż w My mobile STORE [My mobile TV]”

  1. Kamil Odpowiedz

    Piekne historyczne zdjecie, My-mobile.pl ❤️ #original_content (za nieco ponad baniol) na rozkladzie ma Benchmark.pl o wartosci 14 baniek czy Telepolis.pl za niecale 3 baniole w Google 😉 #13k

  2. Kamil Odpowiedz

    Inflacja wynosi teraz 6%, takze wartosc opiniotworczego medium spada do 1,13 mln PLN 😐

    • Kamil

      Wedlug prognoz ekonomistow, inflacja w styczniu 2014 roku wynosila 4%. Tak wiec warto opiniotworczego medium spadla do 1,11 mln PLN. Alez dziwny zbieg okolicznosci z tymi jedynkami jak hashtag #1 #innovate #tech #medium #poland

    • Kamil

      Inflacja wynosi 3% w lutym, tak wiec wartosc opiniotworczego medium spadla do 1,10 mln PLN 😐 #pro_marketing

    • Kamil

      W marcu zas inflacja wynosila 2% niecale, tak wiec wartosc opiniotworczego medium spadla do 1,09 mln PLN

    • Kamil

      W kwietniu zas 2,4% czyli wycena medium bez zmian

Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt