PREMIERA: Pierwszy produkt na sprzedaż w My mobile STORE [My mobile TV]
|
|
- sobota, Grudzień 9, 2023, 9:22
- Praktyczne
- 6 komentarzy
Algorytm wyszukiwarki Google jest bezlitosny. Niestety mimo dumnych zapowiedzi, wciąż promuje on informacje względem treści oryginalnych (tych autorskich zdecydowanie trudniejszych do wyprodukowania oraz cenniejszych z punktu widzenia czytelnika). To dlatego portale mają tak słabą jakość, publikując w zasadzie mało wartościowe rzeczy na akord dosłownie każdego dnia.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Tymczasem naprawdę nic nie stałoby się jak wzorem YouTubera publikującego swoje materiały dwa razy w tygodniu (dajmy na to w poniedziałek i czwartek lub piątek w zależności od sił witalnych) miałyby tylko w te dni oglądalność na poziomie 30 tysięcy lub 50 tysięcy czytelników zamiast maksymalnie kilku tysięcy odbiorców. Google zmusza tym samym producentów w zasadzie do nieustannej pracy, kosztem dużego obniżenia standardów dziennikarskich. Spróbujmy więc zastanowić się, ile dziś dokładnie jest warte opiniotwórcze medium internetowe. W listopadzie bieżącego roku inflacja wynosiła 7%.
Wciąż założeniem jest skromna umowa o dzieło w kwocie 3.000 PLN na rękę zamieniona na fakturę 4.500 PLN netto oraz 15x EBITDA zastosowany przy przyjęciu Interii przez Cyfrowy Polsat. Równanie matematyczne zatem wygląda następująco 4.500 PLN x12 = 54.000 PLN x15 = 810.000 PLN + 260.000 PLN (prawa autorskie przy cenie za tekst 20 PLN x13.000) + 70.000 PLN (inflacja) = 1.140.000 PLN. Na auto Ferrari F8 Spider powinno spokojnie wystarczyć. Najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce będzie zatem pierwszym produktem dostępnym w namiastce sklepu My mobile STORE. Drugi zaś to planowana subskrypcja w cenie promocyjnej 9,99 PLN (na tle standardowej 11,99 PLN).
(fot. My mobile)
–
SPECYFIKACJA MY-MOBILE.PL | 1.140.000 PLN
- OGLADALNOSC: 1.000-7.000 czytelników dziennie przy zalozeniu plan produkcji 7 publikacji (analogicznie 30.000 użytkowników przy 30 publikacjach dziennie)
- OPEN PAGE RANK: 4/10 (dawniej Google PageRank, PR medium)
- CYTOWANIA: T-Mobile, Play, Virgin Mobile, A2Mobile, Wiko Mobile, Nokia (wideo screen), Gadu-Gadu, Interia (My mobile RANKING)
- OPINIOTWORCZOSC: Google NEWS, sekcja wyszukiwarki Najwazniejsze artykuly, przegladarka Chrome Discover, aplikacja Squid
- KLIENCI: Sony Xperia, Virgin Mobile, Lajt Mobile, Pyszne, Pizza Portal, Green Cell
–
SIDO – CARMEN
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
6 komentarzy do “PREMIERA: Pierwszy produkt na sprzedaż w My mobile STORE [My mobile TV]”
Skomentuj
Piekne historyczne zdjecie, My-mobile.pl ❤️ #original_content (za nieco ponad baniol) na rozkladzie ma Benchmark.pl o wartosci 14 baniek czy Telepolis.pl za niecale 3 baniole w Google 😉 #13k
Inflacja wynosi teraz 6%, takze wartosc opiniotworczego medium spada do 1,13 mln PLN 😐
Wedlug prognoz ekonomistow, inflacja w styczniu 2014 roku wynosila 4%. Tak wiec warto opiniotworczego medium spadla do 1,11 mln PLN. Alez dziwny zbieg okolicznosci z tymi jedynkami jak hashtag #1 #innovate #tech #medium #poland
Inflacja wynosi 3% w lutym, tak wiec wartosc opiniotworczego medium spadla do 1,10 mln PLN 😐 #pro_marketing
W marcu zas inflacja wynosila 2% niecale, tak wiec wartosc opiniotworczego medium spadla do 1,09 mln PLN
W kwietniu zas 2,4% czyli wycena medium bez zmian