Netflix będzie miał tak samo krótkie reklamy jak Player [My mobile TV]
|
|
- poniedziałek, Październik 17, 2022, 3:31
- News
- Dodaj komentarz
Platforma streamingowa Netflix nie zwalnia tempa. Na wybranych rynkach bowiem zadebiutuje jego tańsza wersja z reklamami, zgodnie z zapowiedziami giganta filmów klasy premium dostępnych na życzenie w systemie VOD. Netflix Basic with Ads, bo tak się on nazywa pojawi się już 3 listopada 2022 roku. Będzie on kosztować około 25 PLN, czyli znacznie mniej od dajmy na to 43 PLN (Full HD) czy 60 PLN (za wariant 4K).
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Oby zatem jakość obrazu zawierała te minimum HD (720p). Nikt nie oczekuje zaraz 1080p. Niestety, ale widzowie najtańszego planu nie będą mieli dostępu do wszystkich treści, a wyłącznie wybranych obrazów lub seriali. Najprawdopodobniej uznani filmowcy nie życzą sobie, aby ich dzieła artystyczne były przerywane reklamami. Te na całe szczęście nie będą długie. Mają trwać maksymalnie 2,5 minuty tak samo jak w Playerze.
W pewnym sensie marki premium zaczynają tracić na naszych oczach elitarność. Wszak nie tylko Netflix przerywa materiały reklamami. Robią tak przecież stacje telewizyjne Eleven Sports i Canal+ Sport. Co ciekawe, podobne plany wdrożeniowe mają również konkurencyjne brandy HBO Max czy Disney+ na czele. Zapowiada się nam więc niezwykle mocno interesująca jesień w branży medialnej. Oby z korzyścią dla klienta.
(fot. Netflix/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY SERIALU WIELKA WODA (NETFLIX)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj