Discovery+, nowa usługa VOD skazana na klęskę

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

My mobile nie ma żadnych wątpliwości. Nowy gracz w Polsce na rynku streamingowym nie ma najmniejszych szans w starciu z takimi gigantami VOD jak chociażby mocno jakościowe HBO GO, Netflix czy ostatnie odkrycie Amazon Prime Video. Chodzi o platformę Discovery+ z autorskimi treściami stacji TLC, Animal Planet, HGTV, Travel Channel (on akurat jest udany) z produkcjami YouTuberów na czele.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Nawet niegdyś legendarne Discovery Channel mocno straciło na znaczeniu w starciu z kapitalnymi dokumentami Netflix jak Ostatni Taniec z Michaelem Jordanem. National Geographic Channel (dużo ciekawsze, poważniejsze z mniejszej ilości motywami typu lol content) jest dostępne w konkurencyjnym Disney+ z piękną oprawą wizualną. Kolejna duża wada to ceny pakietów krajowego oddziału koncernu Discovery+ Polska.

Tylko tak należy rozumieć sumy 20 PLN za wersję z reklamami (uwaga, to nie jest żart jak na amerykańskim rynku) oraz 25 PLN bez nich. Raczej nie wygra on z najlepszymi filmami z Hollywood dostępnymi w HBO GO. Ponadto Amazon Prime Video oferuje za tyle samo standard 4K z licznymi genialnymi serialami oryginalnymi. Jakby tego było mało, rodzimy Player+ z programami TVN podwyższa cenę o dokładnie 5 PLN.

(fot. Discovery+/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11698 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt