Discovery+, nowa usługa VOD skazana na klęskę
|
|
- środa, Grudzień 16, 2020, 5:23
- News
- Dodaj komentarz
My mobile nie ma żadnych wątpliwości. Nowy gracz w Polsce na rynku streamingowym nie ma najmniejszych szans w starciu z takimi gigantami VOD jak chociażby mocno jakościowe HBO GO, Netflix czy ostatnie odkrycie Amazon Prime Video. Chodzi o platformę Discovery+ z autorskimi treściami stacji TLC, Animal Planet, HGTV, Travel Channel (on akurat jest udany) z produkcjami YouTuberów na czele.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Nawet niegdyś legendarne Discovery Channel mocno straciło na znaczeniu w starciu z kapitalnymi dokumentami Netflix jak Ostatni Taniec z Michaelem Jordanem. National Geographic Channel (dużo ciekawsze, poważniejsze z mniejszej ilości motywami typu lol content) jest dostępne w konkurencyjnym Disney+ z piękną oprawą wizualną. Kolejna duża wada to ceny pakietów krajowego oddziału koncernu Discovery+ Polska.
Tylko tak należy rozumieć sumy 20 PLN za wersję z reklamami (uwaga, to nie jest żart jak na amerykańskim rynku) oraz 25 PLN bez nich. Raczej nie wygra on z najlepszymi filmami z Hollywood dostępnymi w HBO GO. Ponadto Amazon Prime Video oferuje za tyle samo standard 4K z licznymi genialnymi serialami oryginalnymi. Jakby tego było mało, rodzimy Player+ z programami TVN podwyższa cenę o dokładnie 5 PLN.
(fot. Discovery+/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj