PREMIERA: Telefonistki [My mobile TV]
|
|
- sobota, Luty 1, 2020, 2:40
- Praktyczne
- 1 komentarz
Nie ma szans. Żaden asystent głosowy nie zastąpi konsultanta z infolinii. Co najwyżej algorytm sztucznej inteligencji może się ładnie przywitać z klientem, a następnie go nakierować do odpowiedniego działu, a tym samym właściwej osoby z wiedzą w wielkim open space Call Center. Wyobraźmy sobie sytuację zrobienia planów sprzedażowych koncernu telekomunikacyjnego.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Nikt przy zdrowych zmysłach nie chciałby nawet rozmawiać z robotem. Człowiek zdecydowanie woli przyjemną pogawędkę z dajmy na to miłą konsultantką, która na momencie może dopasować ofertę, a następnie zakończyć negocjacje udaną, gdyż domkniętą sprzedażą. Podobnie jest z sytuacją w drugą stronę, w której to klient dzwoni do firmy z branży typowo IT. Historia za chwilę opisana wydarzyła się na faktach.
Przyszła bowiem pora na ponowną, coroczną instalację certyfikatu SSL na serwerze. Niestety przy okazji zmienił się panel administracyjny usługi. Został on całkowicie przeprojektowany wizualnie o kwestie RWD. Człowiek nie miał czasu czytać nudnej dokumentacji technicznej, gdzie często zrzuty ekranu przedstawiały inne obrazy na tle rzeczywistych zdarzeń na monitorze notebooka. Dosłownie pięć minut rozmowy z konsultantem infolinii załatwiło sprawę z uwagi na cenny feedback żywej osoby.
(fot. Netfix/My mobile)
–
SZTUCZNA INTELIGENCJA PRZEGRYWA Z KONSULTANTEM
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY TELEFONISTKI OD NETFLIX
–
My mobile EXTRA to nowy cykl, w którym w wybrane weekendy będą prezentowane felietony lub też artykuły o charakterze dokumentalnym mówiące o tym jak telekomunikacja zmienia otaczający nas świat.
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Telefonistki [My mobile TV]”
Skomentuj
O ile trafisz na kompetentną osobę na tej infolinii.