Asystenci głosowi zastąpią Call Center
|
|
- czwartek, Lipiec 19, 2018, 2:13
- News
- 1 komentarz
AmerykaÅ„skie media technologiczne donoszÄ…, że wkrótce asystenci gÅ‚osowi zastÄ…piÄ… branżę Call Center. Jak na ironiÄ™ to już zaczyna siÄ™ dziać na naszym krajowym podwórku. Otóż sieć komórkowa Orange wdraża z powodzeniem sztucznÄ… inteligencjÄ™ o nazwie Max. Jej zadaniem jest informowanie o zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ciach czy nawet odbieranie zgÅ‚oszeÅ„ awarii od klienta.Â
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Oczywiście powyższe przypadki dotyczą głównie prostej obsługi infolinii przychodzącej. To właśnie ona jest najbardziej uciążliwa dla operatora, ponieważ mało zarabia. Zdecydowanie bardziej sprawy komplikują się na infolinii wychodzącej dotyczącej sprzedaży. Tutaj już ciężko będzie zastąpić sprawnego w bojach z konsumentem skutecznie i z charyzmą rozbijającego kolejne obiekcje konsultanta.
Aż strach pomyśleć jakie komiczne sytuacje zaczną się pojawiać jak tylko w wyniku bugów asystenci głosowi źle zaczną rozumieć oraz interpretować odpowiedzi z drugiej strony słuchawki. Z pewnością w tym akurat aspekcie jeszcze długo sztuczna inteligencja będzie daleko w tyle. Dopiero aspekt odbierania zamówień pizzy lub proste informowanie o kończącym się terminie płatności faktury jest obecnie w jej zasięgu.
(fot. Google/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “Asystenci gÅ‚osowi zastÄ…piÄ… Call Center”
Skomentuj
Juz slysze te rozmowy z niedoslyszacymi staruszkami