Sony Mobile

Wielki błąd marketingowców Play

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (4 liczba głosów, wasza ocena: 2,50 na 6)
Loading...

wielki-blad-marketingowcow-play

Z pewnością wiele razy zdarzyła nam się sytuacja kontaktu z Biurem Obsługi Klienta operatora komórkowego. Niestety pewną złą praktyką jest wciskanie na siłę użytkownikom formularzy kontaktowych na witrynach www. Owszem, są one wygodne ale czasami zachodzi potrzeba wysłania dłuższej korespondencji.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Ją z kolei najlepiej tworzy się przecież w aplikacji pocztowej Email. W takiej sytuacji klienci zwyczajowo wpisują w polu adresat bok@nazwa-operatora.pl. Niestety, zarówno sieć komórkowa Play jak i T-Mobile postanowili mocno skomplikować ten ważny adres poczty elektronicznej. Tym samym wystawiamy symboliczną pałę dla marketingowców fioletowego oraz różowego operatora za brak ergonomii.

Tak więc, jeśli chcemy się skontaktować z BOK Play w formie elektronicznego Emaila to wysyłamy wiadomości na ok@pomocplay.pl (co ciekawe, nawet sama domena taka nie wyświetla żadnej zawartości). W przypadku T-Mobile jest to adres boa@t-mobile.pl. Natomiast czas na sam koniec pochwalić Plusa i Orange. Ich skrzynki Email to odpowiednio bardzo wygodne bok@plus.pl oraz bok@orange.pl.

(fot. Play/My mobile studio)

Przygotowane przez

jest autorem 10180 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

6 komentarzy do “Wielki błąd marketingowców Play”

  1. bbb Odpowiedz

    Polecam przed napisaniem takiego tekstu skontaktować się z jakimś przedstawicielem operatora – na tym polega dziennikarstwo.
    Kanał e-mail nie funkcjonuje w Play, jako kanał Obsługi Klienta. Do dłuższej korespondencji służą zgłoszenia w Play24.

  2. Adam Odpowiedz

    Co ty głupoty gadasz ja 2 razy zgłaszałem reklamacje poprzez e-mail.!!!!
    Mało wiesz chłopcze.:-)

    • Kamil

      Kolego, mi 2x już tak odpowiedzieli na pytanie związane z ofertą 😉

  3. przemo Odpowiedz

    Na Play24 nie ma mozliwosci dluzszej korespondencji.. zgloszenia są jednorazowe i otrzymujesz odpowiedz i tyle i nie masz zadnej mozliwosci odpowiedziec chyba ze właśnie na emailu bo dostajesz tam rowniez odpowiedz na Twoje zgloszenie.. Ale kazda odpowiedz to nowe zgloszenie..

  4. MIROSŁAWA Odpowiedz

    zawarłam umowę w sieci PLAY 31.07.2017r na 24 miesiące na przeniesienie numeru z T-MOBILE i zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika waszej sieci, który nie poinformował mnie kiedy numer zostanie przeniesiony /niestety będzie to trwało 6 tygodni/ dostałam bezpłatny numer tymczasowy, który widnieje na mojej umowie /jest podkreślony/ i który nie działa bo podobno muszę za niego zapłacić, byłam w salonie w markach przy ulicy piłsudskiego 3 razy, nie mam żadnego kontaktu ze światem, bo mam złamaną nogę, do autobusu mam 2 km, a na taksówkę mnie nie stać, bo w markach jest podwójna taryfa, pracownicy wprowadzają ludzi w błąd, tak pięknie reklamują, a to co robią jest perfidne

Skomentuj

  My mobile © 2008-2019. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt