Wielki błąd marketingowców Play
|
|
- piątek, Luty 13, 2015, 2:57
- Praktyczne
- 7 komentarzy
Z pewnością wiele razy zdarzyła nam się sytuacja kontaktu z Biurem Obsługi Klienta operatora komórkowego. Niestety pewną złą praktyką jest wciskanie na siłę użytkownikom formularzy kontaktowych na witrynach www. Owszem, są one wygodne ale czasami zachodzi potrzeba wysłania dłuższej korespondencji.
Autopromocja |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Ją z kolei najlepiej tworzy się przecież w aplikacji pocztowej Email. W takiej sytuacji klienci zwyczajowo wpisują w polu adresat bok@nazwa-operatora.pl. Niestety, zarówno sieć komórkowa Play jak i T-Mobile postanowili mocno skomplikować ten ważny adres poczty elektronicznej. Tym samym wystawiamy symboliczną pałę dla marketingowców fioletowego oraz różowego operatora za brak ergonomii.
Tak więc, jeśli chcemy się skontaktować z BOK Play w formie elektronicznego Emaila to wysyłamy wiadomości na ok@pomocplay.pl (co ciekawe, nawet sama domena taka nie wyświetla żadnej zawartości). W przypadku T-Mobile jest to adres boa@t-mobile.pl. Natomiast czas na sam koniec pochwalić Plusa i Orange. Ich skrzynki Email to odpowiednio bardzo wygodne bok@plus.pl oraz bok@orange.pl.
(fot. Play/My mobile studio)
Polecam przed napisaniem takiego tekstu skontaktować się z jakimś przedstawicielem operatora – na tym polega dziennikarstwo.
Kanał e-mail nie funkcjonuje w Play, jako kanał Obsługi Klienta. Do dłuższej korespondencji służą zgłoszenia w Play24.
Owszem, funkcjonuje.
Co ty głupoty gadasz ja 2 razy zgłaszałem reklamacje poprzez e-mail.!!!!
Mało wiesz chłopcze.:-)
Kolego, mi 2x już tak odpowiedzieli na pytanie związane z ofertą 😉
Na Play24 nie ma mozliwosci dluzszej korespondencji.. zgloszenia są jednorazowe i otrzymujesz odpowiedz i tyle i nie masz zadnej mozliwosci odpowiedziec chyba ze właśnie na emailu bo dostajesz tam rowniez odpowiedz na Twoje zgloszenie.. Ale kazda odpowiedz to nowe zgloszenie..
zawarłam umowę w sieci PLAY 31.07.2017r na 24 miesiące na przeniesienie numeru z T-MOBILE i zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika waszej sieci, który nie poinformował mnie kiedy numer zostanie przeniesiony /niestety będzie to trwało 6 tygodni/ dostałam bezpłatny numer tymczasowy, który widnieje na mojej umowie /jest podkreślony/ i który nie działa bo podobno muszę za niego zapłacić, byłam w salonie w markach przy ulicy piłsudskiego 3 razy, nie mam żadnego kontaktu ze światem, bo mam złamaną nogę, do autobusu mam 2 km, a na taksówkę mnie nie stać, bo w markach jest podwójna taryfa, pracownicy wprowadzają ludzi w błąd, tak pięknie reklamują, a to co robią jest perfidne
30.12.2020r.przedluzylam z Play umowe na nastepne 2 lata oferowano mi telefon zapewniajac o jego jakosci .Po miesiacu okazalo sie ze ekran telefonu gasnie .Poszlam do
salonu ,zglosilam usterke i zostala poprawiona .Ale nie na dlugo obecnie ekran wcale nie dziala nie moge korzystac z telefonu .Czy moge otrzymac nowy telefon bo ten ktory otrzymalam byl od poczatku wadliwy .Prosze o wysylanie faktur na adres e-mail nr.umwy UM04/D004518025/509682602