PREMIERA: GG wcale nie upadło i ma się całkiem nieźle [My mobile TV]
|
|
- środa, Październik 15, 2025, 10:24
- Praktyczne
- 4 komentarze
Wydawać siÄ™ mogÅ‚oby, że komunikator GG upadÅ‚ z uwagi na pustki listy znajomych. Nic bardziej mylnego. Dawne Gadu-Gadu wciąż ma siÄ™ Å›wietnie i dalej dziaÅ‚a. Przeprowadza nawet kampanie reklamowe. W najnowszej akcji marketingowej promuje Å›wietnÄ… akcjÄ™ McDonald’s o nazwie Ikony Lat 2000, gdzie wracamy do nostalgicznych czasów z chociażby najlepszÄ… muzykÄ….
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Ponadto po zakupie jednego z trzech zestawów (z filetem rybnym, kurczakiem czy bekonem) w restauracji, otrzymamy numer kultowego magazynu Bravo. Oferta obowiązuje do wtorku, 21 października bieżącego roku. Potwierdzenie znajdziemy na oficjalnej podstronie www.mcdonalds.pl/ikony-lat-2000. Trzeba przyznać, że pod względem marketingowym akcja globalnego brandu jest fenomenalna.
Niestety franczyza koncernu jest bardzo droga, gdyż wacha się w granicach dużych kwot rzędu 2-5 milionów złotych. Tymczasem GG wprowadza nawet innowacje. Ostatnią nowością jest chociażby skracacz linków (inne usługi je swego czasu wręcz likwidowały) dostępny na www.gg.pl/gg/pl/8013-Skracacz-link%C3%B3. Morał tej historii jest jasny. Nie skreślajmy jeszcze zbyt prędko komunikatora internetowego GG.
(fot. My mobile)
–
NOWA REKLAMA IKONY LAT 2000 W MCDONALD’S
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
4 komentarze do “PREMIERA: GG wcale nie upadÅ‚o i ma siÄ™ caÅ‚kiem nieźle [My mobile TV]”
Skomentuj
GG to absolutna nisza. LiczÄ… siÄ™ tylko WhatsApp, Messanger, Telegram, Viber i Signal.
1 mln UU to nisza jak Spider’s Web czy Antyweb?
W skali świata tak.
Jak tak to okej