PREMIERA: GG upycha reklamy na potęgę
|
|
- piątek, Luty 14, 2020, 2:31
- News
- Dodaj komentarz
Aż trudno w to uwierzyć, ale kiedyś komunikator GG pełnił rolę internetowej swatki. Dziś przejęła ją z katastrofalnym skutkiem aplikacja Tinder. Niestety, ale naprawdę bardzo przykro się patrzy na upadek dawnej polskiej legendy internetu o nazwie Gadu-Gadu. Tym razem właściciel programu zdrowo zaczyna przesadzać z wyświetlaniem reklam pomijając już problemy z przerywającym serwerem.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Przypomina to zasadę działania niektórych fatalnych technologicznych portali internetowych. Pal licho, że ich ogromna ilość wiesza przeglądarkę czy wyświetla irytujące filmy wideo w rogu. Czytelnik w ich przypadku jest w głębokim poważaniu. Podobnie jest teraz w komunikatorze GG. Kiedyś reklamy emitowały się wyłącznie podczas uruchamiania tytułu (na starcie). Aktualnie pojawiają się w momencie poruszania się po aplikacji.
Taką chwilą jest przejście z jednej rozmowy na drugą (osobę kontaktu). Kiedyś tego nie było. GG co prawda ratuje się abonamentami (1-2 PLN miesięcznie), ale w dobie upadku wskutek konkurencji Facebook Messengera raczej marne są szanse na rynkowy sukces. To nie usługa z treściami premium typu Apple TV+, HBO GO czy Netflix, a upadający komunikator internetowy mający swoje lata świetności dawno za sobą.
(fot. GG/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj