PREMIERA: 15 urodziny My mobile (2008-2023) [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Ależ niesamowicie szybko pędzi nam czas. Pierwszego dnia września swoje 15 już urodziny (2008-2023) miało My mobile, czyli najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce. Teraz praktycznie każda produkcja treści skutkuje non stop pierwszymi miejscami w wyszukiwarce Google dla prestiżowej sekcji najważniejsze artykuły. Udało się wręcz stworzyć opiniotwórczość Onetu, ciężką i tytaniczną pracą. Bardzo wysoko My mobile jest też w wynikach organicznych (naturalnych).

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Przypomina to nieco historię, o której opowiadał Witalij Kliczko podczas niedawnego wydarzenia Campus Polska w Olsztynie. Otóż w 1986 roku oglądał on w telewizorze walkę znakomitego młodego boksera Mike Tyson. Gdy powiedział, że kiedyś zdobędzie ten jego pas mistrzowski to został wyśmiany przez znajomych znajdujących się tuż obok. Po 15 latach sumiennej pracy, faktycznie został on przez niego zdobyty. Marzenia stały się faktem. Później nawet wysłał do tych samych osób wiadomości czy pamiętali o jego obietnicy. Nikt nie odpowiedział. Przez ten czas My mobile zgromadziło około 40 tysięcy komentarzy. Na dobrą sprawę są dostępne 4 strategie marketingowe (sporo tych czwórek, która w numerologii oznacz pracowitość połączoną z wytrwałością).

Pierwsza, zdecydowanie najtrudniejsza (niczym w filmie Joy dostępnym na platformie streamingowej Disney+) to pozyskanie dwóch partnerów niczym YouTuber Majster Pirzu i dalsze stawianie na jakościowe produkcje. Druga, po wsparciu inwestora zastosowanie tzw. skalowania biznesu oraz masowa publikacja treści przy pomocy pracowników (tutaj niestety jakość spadnie, ale statystyki będą ogromne). Trzecia, stworzenie marki premium dzięki subskrypcji w kwocie 9,99 PLN lub 11,99 PLN miesięcznie (przy okazji usunięcie monopolu reklamowego Google). Czwarta, sprzedaż brandu za 1,17 miliona złotych (przy maksymalnej wycenie medium z inflacją 10% w sierpniu) i postawienie na produkcję chociażby książek. Dalsze opcje rozwojowe są zamknięte.

(fot. My mobile)

MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU JOY (DISNEY+)

Przygotowane przez

jest autorem 13200 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt