PREMIERA: To już 16 urodziny My mobile (2008-2024)
|
|
- sobota, Sierpień 31, 2024, 12:27
- News
- 4 komentarze
Data 1 września jest niezwykle ważna dla historii kraju. To właśnie wtedy w 1939 roku na Polskę napadły Niemcy. Ten dzień to również 16 urodziny (2008-2024) My mobile, najbardziej innowacyjnego medium technologicznego w Polsce. W sumie chyba jedynego, które stawia głównie na produkcje oryginalne niczym HBO i ograniczającego tzw. newsy do minimum.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Od ich przepisywania jest przecież ogromna liczba serwisów informacyjnych (portali). Nie ma sensu z nimi konkurować. Lepiej stawiać na treści premium, niedostępne nigdzie indziej. Od zawsze są one najcenniejsze dla czytelnika. Co ciekawe, dosłownie na dniach My mobile znowu wróciło na pierwsze miejsce wyszukiwarki Google do sekcji najważniejsze artykuły czy zakładki NEWS. Stało się to po zaskakującym potrójnym kwartale banicji.
To najprawdopodobniej pierwszy przypadek w kraju nad Wisłą, gdzie pojedynczy tzw. twórca internetowy ma opiniotwórczość Onet czy TVP (jak na zdjęciu powyżej artykułu). Najwidoczniej ciężka, tytaniczna mocno jakościowa (nie ilościowa na akord) praca popłaca. My mobile doczekało się nawet swoistego rodzaju dramy z Kanałem o Technologii za mówienie niewygodnej prawdy. Była też gorzka lekcja z subskrypcją, na którą polski rynek nie jest jeszcze gotowy. Oby się to zmieniło.
(fot. My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
4 komentarze do “PREMIERA: To już 16 urodziny My mobile (2008-2024)”
Skomentuj
Polski rynek jest gotowy na subskrypcję za wartościowe treści, a nie stek urojeń i bredni,
Swiatowy tez nie jest, bo poza Netflix wszyscy na nim traca. To dlatego Max powstal jako hybryda Playera i HBO Max. Amazon Prime Video, SkyShowtime czy Disney+ tez sa stratni, choc ten ostatni podmiot ponoc ma wyjsc na prosta
Jeszcze zapomnialem dodac, ze Amazon Prime Video laczy sily i ma collabo z SkyShowtime niczym Max z Playerem
Kamil, nie są stratni, PO pro STU jest to reklamówka.
Tak samo jest z AllegroSMARTem, dużo inwestują i się im to zwraca w całokształcie.