PREMIERA: Dyskryminacja klientów w T-Mobile i Virgin Mobile jest porażająca
|
|
- sobota, Wrzesień 2, 2023, 7:50
- News
- 1 komentarz
Kilka tygodni temu w polskiej telekomunikacji doszło do rażącej dyskryminacji klientów ze względu na wiek w przypadku sieci komórkowych T-Mobile oraz Virgin Mobile. Chodziło w niej o limit 26 lat dla dostępności promocji typu No Limit (rozmowy połączone z wiadomościami SMS/MMS) i internetem bez ograniczeń prędkości za całkiem niezłe 50 PLN miesięcznie.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
W T-Mobile chodziło o akcję promocyjną The Summer of Joy, Youth and Freedom, natomiast u konkurencji produkt nosił nazwę abonamentu Virgin Mobile Unlimited. Tymczasem u człowieka wyróżniamy dwa rodzaje wieku. Wiek chronologiczny (rocznikowy) i biologiczny według badań naukowców. W efekcie student (lat 25) nadużywający alkoholu i używek może być w gorszym stanie od osoby z 35 wiosnami na karku, która dba o siebie.
Pod tym określeniem należy rozumieć aktywność fizyczną, pracę umysłową (która odmładza), zbilansowaną dietę oraz wysypanie się (tak cenną regenerację). Takie mogą być zaskakujące wyniki po badaniu stanu komórek. W zasadzie wszystko zależy od stylu życia. Nie bez przyczyny mówi się, że człowiek ma tyle lat na ile się czuje. Jeszcze inni używają powiedzenia, na ile wygląda. Na całe szczęście akcja marketingowa już nie działa u magentowego operatora (była aktywna do 31 sierpnia bieżącego roku).
(fot. T-Mobile/Virgin Mobile/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Dyskryminacja klientów w T-Mobile i Virgin Mobile jest porażajÄ…ca”
Skomentuj
Nawet Lewandowski w tym wywiadzie na YouTube dla Meczyki mowil, ze ma drugie wyniki badan w FC Barcelona. Jest rzekomo stary… Tzw. lifestyle sie liczy