Apple TV+ też nie dało rady i postawi na reklamy [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Platformie streamingowej Netflix reklamy się nie udały. Klienci tę usługę premium wyraźnie woleli bez jakże mocno irytujących spotów doskonale znanych z linearnej telewizji. Nie wszędzie jednak jest tak źle. Wystarczy spojrzeć na krajowy produkt streamingu o nazwie Player, który teraz jest również w rękach amerykańskich właścicieli. Tam użytkownicy przeboleli reklamy.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Występują one w najtańszym pakiecie za 10 PLN, aczkolwiek są one krótkie (trwają zaledwie 2,5 minuty na tle 10 minutowych przerywników na szklanym ekranie). Według nieoficjalnych informacji, Apple TV+ również się przymierza do reklam. Najwyższa jakość się nie sprzedaje, a szkoda. Swoje też robi permanentny brak lektora chociażby na polskim rynku. W efekcie Apple poszukuje dyrektora do spraw sprzedaży reklam.

Z pewnością gigant z Cupertino chce w ten sposób zdobyć nowych klientów dzięki tańszemu planu. Co jednak najzabawniejsze, również Amazon Prime Video postawi na reklamy. Trochę to dziwne, ponieważ u niego chyba taniej być nie może. Miesięczny koszt to zaledwie 11 PLN, zaś roczny 49 PLN (co w skali miesiąca daje około 4 PLN). Jakby tego były mało, podobne plany ma HBO Max oraz całkiem niezłe Disney+.

(fot. Apple/My mobile)

MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU ŁUT SZCZĘŚCIA (APPLE TV+)

Przygotowane przez

jest autorem 12969 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt