Apple TV+ też nie dało rady i postawi na reklamy [My mobile TV]
|
|
- czwartek, Styczeń 19, 2023, 5:13
- News
- Dodaj komentarz
Platformie streamingowej Netflix reklamy się nie udały. Klienci tę usługę premium wyraźnie woleli bez jakże mocno irytujących spotów doskonale znanych z linearnej telewizji. Nie wszędzie jednak jest tak źle. Wystarczy spojrzeć na krajowy produkt streamingu o nazwie Player, który teraz jest również w rękach amerykańskich właścicieli. Tam użytkownicy przeboleli reklamy.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Występują one w najtańszym pakiecie za 10 PLN, aczkolwiek są one krótkie (trwają zaledwie 2,5 minuty na tle 10 minutowych przerywników na szklanym ekranie). Według nieoficjalnych informacji, Apple TV+ również się przymierza do reklam. Najwyższa jakość się nie sprzedaje, a szkoda. Swoje też robi permanentny brak lektora chociażby na polskim rynku. W efekcie Apple poszukuje dyrektora do spraw sprzedaży reklam.
Z pewnością gigant z Cupertino chce w ten sposób zdobyć nowych klientów dzięki tańszemu planu. Co jednak najzabawniejsze, również Amazon Prime Video postawi na reklamy. Trochę to dziwne, ponieważ u niego chyba taniej być nie może. Miesięczny koszt to zaledwie 11 PLN, zaś roczny 49 PLN (co w skali miesiąca daje około 4 PLN). Jakby tego były mało, podobne plany ma HBO Max oraz całkiem niezłe Disney+.
(fot. Apple/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU ŁUT SZCZĘŚCIA (APPLE TV+)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj