PREMIERA: Apple TV+ też ma reklamy
|
|
- sobota, Czerwiec 17, 2023, 6:21
- News
- Dodaj komentarz
Gdyby się głębiej zastanowić to śmiało można powiedzieć jak zapowiadali, tak też zrobili. Chodzi o plany wprowadzenia reklam do Apple TV+. Bardzo jakościowa platforma streamingowa od giganta z Cupertino już je posiada. Chodzi o tzw. przerywniki intro występujące na początku wybranych filmów czy seriali. W ich środku ma miejsce autopromocja wybranych produkcji oryginalnych Apple TV+.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Podobną strategię od kilku dobrych miesięcy (jeśli nie lat) stosuje konkurent w postaci coraz lepszego Amazon Prime Video. W ten sposób dostawca usługi VOD typu premium promuje nowości w swojej ofercie, na które powinien zwrócić uwagę dosłownie każdy widz. Często bowiem zdarza się sytuacja braku komunikatu marketingowego w stronę klienta. Lista dziesięciu najpopularniejszych obrazów to za mało.
Nie każdy konsument ponadto zagląda w środkową część strony głównej aplikacji (zarówno w wydaniu smartfonowym jak i telewizyjnym). Dla porównania Netflix, HBO Max, Disney+ i SkyShowtime jeszcze nie wdrożyli podobnej strategii autopromocji. Nie wykluczone jednak, że zaczną jak tylko statystyki zaczną się mniej zgadzać (czytaj spadać mimo dużych kampanii medialnych). Fakty są jasne. Mit Apple TV+ bez reklam upadł.
(fot. Apple/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj