PREMIERA: Najlepiej wydane 10 PLN w historii [My mobile TV]
|
|
- wtorek, Listopad 29, 2022, 6:40
- Praktyczne
- Dodaj komentarz
Wielka szkoda, iż jesteśmy świadkami schyłku czytania. To dlatego tak wiele tygodników prasowych kończy właśnie działalność. Oczywiście wszystko za sprawą upadku czytelnictwa w społeczeństwie. Tymczasem to właśnie czytając człowiek zdobywa drogocenną wiedzę. Niech za przykład posłuży zakup sprzed dwóch lat tygodnika Newsweek Polska za niespełna 10 PLN. Po lekturze jednego z artykułów człowiek zyskał wiedzę rzędu kilkuset tysięcy złotych. Wcześniej bowiem niejako na oko wyceniał medium na około 350.000 PLN.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Tymczasem może być ono warte od 840.000 PLN do nawet 1.110.000 PLN. Aż chciałoby się zacytować słowa znanego rapera Taco Hemingway w utworze ZTM, że kiedyś walczył o milion a dzisiaj walczy o więcej. Życie jak Ósma Mila (nawiązanie do filmu), gdy pisał rymy w tym ZTM. Gdyby tylko dane medium zdobyło dwóch partnerów (z skromnymi jak na wielki świat biznesu kwotami na umowie z fakturami 2x 5.000 PLN miesięcznie) to jego wartość automatycznie wzrasta nawet do 2.100.000 PLN.
Równanie matematyczne wtedy wygląda następująco 10.000 PLN x12 = 120.000 PLN x15 = 1.800.000 PLN + 120.000 PLN (prawa autorskie przy cenie 10 PLN za tekst) + 180.000 PLN (inflacja 18%) = 2.100.000 PLN. Know-how jest jak widzimy kapitalne. Niestety nie znajdziemy go w internecie, który staje się śmietnikiem z ogromną ilością manipulacji zwłaszcza w filmach wideo. Zatem warto czytać więcej. W zasadzie to wszystko może się zdarzyć jak w utworze Anity Lipnickiej, gdy głowa pełna marzeń.
(fot. Newsweek/My mobile)
–
ANITA LIPNICKA – WSZYSTKO SIĘ MOÅ»E ZDARZYĆ
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj