PREMIERA: Pierwsze miejsce w Google na frazę Dare To Leap

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

To dopiero zaskakująca historia. Otóż na frazę Dare To Leap, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce jest pierwsze w wyszukiwarce Google. Mowa o haśle marketingowym chińskiej firmy Realme, najszybciej rozwijającego się producenta smartfonów w Europie. Właśnie poznaliśmy jej nowego szefa odpowiedzialnego za Stary Kontynent.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Francis Wong zastąpił Madhava Shetha. Swoją drogą to ciekawe, kiedy skończy się ten triumfalny marsz na sam szczyt telekomunikacyjnej branży. Kluczem do sukcesu Realme jest bez wątpienia mocno atrakcyjna cena połączona z sporym wachlarzem oferowanych możliwości, za które kiedyś musieliśmy zapłacić zdecydowanie więcej. Tymczasem sami możemy podziwiać pierwsze miejsca w Google www.google.com/search?q=dare+to+leap.

Naprawdę cieszy fakt, że serwis technologiczny z średniego dwustutysięcznego miasta pokonuje azjatyckiego giganta pod względem aspektów marketingu internetowego. Najwyższa jakość treści właśnie procentuje w My mobile. Z pewnością przyszłość Realme będzie się rysować w różowych barwach. Polacy lubią tanie inteligentne telefony komórkowe, a do nich raczej nie należą urządzenia marek Samsung czy Apple.

(fot. Realme/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 12167 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2022. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt