PREMIERA: My mobile vs. Realme 2:0

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

To dopiero jest duża ciekawostka marketingu internetowego potwierdzająca ogromną moc tzw. superpower twórców. My mobile, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce (stawiające na autorskie, mocno oryginalne treści) wyświetla się wyżej od marki smartfonów Realme w wyszukiwarce Google w kraju nad Wisłą i to podwójnie na jej slogan Dare To Leap.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Wygrała zatem prawda, a nie skomercjalizowany przekaz producenta. Potwierdza to sama witryna wielkiego Google www.google.com/search?q=dare+to+leap. Dopiero trzeci wynik wyszukiwania (SERP) należy do Realme. Pierwsze dwa zaś są od My mobile, co czyni go już opiniotwórczym medium. Z pewnością takie małe, wielkie rzeczy potrafią niesamowicie mocno motywować do tworzenia jeszcze lepszych jakościowych treści.

W tej chwili niestety obraz polskich portali technologicznych jest coraz słabszy, ponieważ mamy nastawienie na ilość zamiast jakości. Co gorsze, internetowy gigant faworyzuje producentów hurtowo publikujących skopiowane newsy niczym na taśmie w fabryce. Może kiedyś Google zacznie zwracać uwagę baczniej na jakość czy chociażby relacje dodawanych komentarzy lub opinii do odsłon publikacji (oznaczających dobre tematy).

(fot. Realme/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11782 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt