PREMIERA: My mobile vs. Realme 2:0
|
|
- sobota, Lipiec 31, 2021, 6:50
- News
- Dodaj komentarz
To dopiero jest duża ciekawostka marketingu internetowego potwierdzająca ogromną moc tzw. superpower twórców. My mobile, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce (stawiające na autorskie, mocno oryginalne treści) wyświetla się wyżej od marki smartfonów Realme w wyszukiwarce Google w kraju nad Wisłą i to podwójnie na jej slogan Dare To Leap.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Wygrała zatem prawda, a nie skomercjalizowany przekaz producenta. Potwierdza to sama witryna wielkiego Google www.google.com/search?q=dare+to+leap. Dopiero trzeci wynik wyszukiwania (SERP) należy do Realme. Pierwsze dwa zaś są od My mobile, co czyni go już opiniotwórczym medium. Z pewnością takie małe, wielkie rzeczy potrafią niesamowicie mocno motywować do tworzenia jeszcze lepszych jakościowych treści.
W tej chwili niestety obraz polskich portali technologicznych jest coraz słabszy, ponieważ mamy nastawienie na ilość zamiast jakości. Co gorsze, internetowy gigant faworyzuje producentów hurtowo publikujących skopiowane newsy niczym na taśmie w fabryce. Może kiedyś Google zacznie zwracać uwagę baczniej na jakość czy chociażby relacje dodawanych komentarzy lub opinii do odsłon publikacji (oznaczających dobre tematy).
(fot. Realme/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj