PREMIERA: Sukces zbudowany na cudzej marce
|
|
- czwartek, Listopad 30, 2023, 8:31
- Praktyczne
- 3 komentarze
Android.com.pl to przykÅ‚ad portalu, który zbudowaÅ‚ sukces na obcej zamiast wÅ‚asnej marce internetowej. Ostatnio nawet chwaliÅ‚ siÄ™ dużą liczbÄ… przeszÅ‚o 3 milionów użytkowników. Tym samym jest najwiÄ™kszym niezależnym medium technologicznym w Polsce zamiast samozwaÅ„czego lidera Spider’s Web. Dla porównania taki Antyweb czy My mobile zaistniaÅ‚o w sieci web autorskim brandem.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Jest on w 100% wymyślony samodzielnie. W przeszłości YouTuber o nazwie Mateusz Krawczyk zmienił nazwę kanału z Apple Na YouTube z uwagi na obawę naruszenia praw autorskich giganta z Cupertino. Tymczasem mocno liberalne Google nie zgłosiło (jeszcze) roszczeń do nazwy Android.com.pl w domenie do złudzenia przypominającej oficjalną Android.com należącą do najpopularniejszego mobilnego systemu operacyjnego świata.
Z pewnością zdecydowana większość osób z 70 tysięcy dająca like na Fan Page Android.com.pl na Facebooku myślała, że czyni to dla polskiej strony zielonego robota. Chciała wyrazić w ten sposób fakt polubienia Androida na swoim smartfonie. Zupełnie nie byli oni świadomi tego, że chodzi o prywatny serwis internetowy. Podobnie jest z niezwykle wysoką pozycją na frazę Android w wyszukiwarce internetowej Google.
(fot. Google/Android.com.pl/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
3 komentarze do “PREMIERA: Sukces zbudowany na cudzej marce”
Skomentuj
Szok ale nie wiem jak się ten kanau teraz nazywa, choć apple na jutubie to co to ma fo znaku towaru jakbym nazwał jabłko na jutubie, Jabłka miałby go pozwacy oraz Alfabet za nazwę jutubu?
Szok dok, Planete+ #premium_content jak My mobile. Masz nazwe kanalu w artykule, mianowicie Mateusz Krawczyk
Ciekawe jak na ios.com.pl zareagowalaby firma Apple