PREMERIA: Awaria RCS w Play/Plus trwa już miesiącami

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (1 liczba głosów, wasza ocena: 1,00 na 6)
Loading...

Od czterech już miesięcy nie działa nam RCS na linii Play i Plus. O sprawie w lipcu bieżącego roku informowało My mobile. Teraz mamy październik w kalendarzu. Dalej nic się w tej kwestii niestety nie zmieniło. Klienci fioletowego oraz zielonego operatora muszą płacić normalne stawki za wiadomości tekstowe SMS czy multimedialne MMS. Wielka szkoda. 

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Cały sygnał mógłby bowiem być całkowicie darmowy za sprawą pakietowej transmisji danych. Wszak każdy z nas ma aktywny w inteligentnym telefonie komórkowym Internet liczony najczęściej w GB-tach. Smartfony są dziś oknem na cyfrowy świat. Tymczasem klops. Połowa Polaków nie może korzystać z dobrodziejstw bezpłatnej technologii RCS w urządzeniach z Androidem na pokładzie. Apple bowiem ma swoją alternatywę iMessage.

Podsumowując zatem, lipiec, sierpień, wrzesień i październik klienci normalnie ponoszą zupełnie niepotrzebne opłaty. Być może jest to jakiś bug na linii telekomów P4 oraz Polkomtel. Dla porównania konsumenci T-Mobile z Orange nie zgłaszają żadnych problemów z poprawnym działaniem RCS. Oby więc najpóźniej do listopada podobny scenariusz występował w Play z Plusem włącznie. Wtedy skończy się duży kłopot.

(fot. Play/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11789 informacji na tej witrynie.



8 komentarzy do “PREMERIA: Awaria RCS w Play/Plus trwa już miesiącami”

  1. Adam Odpowiedz

    Przetestuj RCS z pozostałymi operatorami: Plus-Orange, Plus-TMobile, Play-Orange, Play-TMobile. Wtedy będzie jasne która sieć zawiniła i napisz do działu technicznego.

    Takie artykuły są śmieszne. Teraz co miesiąc będzie artykuł o niedziałaniu RCS? A co zrobiłeś by zdiagnozować problem?

    • Kamil

      Nie sa smieszne, bo dziennikarz ma moc sprawcza zmieniania swiata, a widz czy czytelnik nic nie moze zrobic, tylko biernie odbierac przekaz. Byl juz na ten temat art w My mobile

    • Adam

      Więc zapytam jeszcze raz: co zrobiłeś by zdiagnozować problem? Testowałeś z innymi sieciami?

      Od samego narzekania usługa się nie naprawi, problem trzeba zdiagnozować i zgłosić.

    • Kamil

      Wole napisac tekst, niz miec tzw. zlewke w duzej korporacji jak eCorp w Mr. Robot plus pierwsze miejsce w Google NEWS na fraze RCS. Tak testowalem od drugiej strony Play > Plus i tez nie dziala

    • Adam

      * miało być „przetestuj RCS miedzy Plusem a Orange lub T-Mobile”. Coś dziwnie działa skrypt tych komentarzy, zjadł mi „” (znak mniejszości, trzy myślniki i znak większości). 😉

    • Kamil

      Według info z My mobile RESEARCH jest okej w sieciach Orange i T-Mobile, ta da da dam 🎶

Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt