PREMIERA: Twórca internetowy jest jak aktor z Hollywood [My mobile TV]
|
|
- poniedziałek, Sierpień 30, 2021, 8:16
- News
- 2 komentarze
W słynnej fabryce snów w Hollywood coraz częściej podczas castingów patrzy się na statystyki tzw. social mediów (Facebook czy Instagram) danego aktora zamiast na jego talent sceniczny. Być może później dlatego taką papkę otrzymujemy w produkcjach oryginalnych na Netflix, gdzie filmy nie mają dosłownie żadnej magii lub głębi. Podobnie jest niestety z twórcami oraz agencjami.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
To dlatego swego czasu patostreamerzy z YouTube opływali w luksusach z sportowymi samochodami włącznie. Tylko skandaliczne treści oraz mocno kontrowersyjne generowały zasięgi. Na szczęście koncern Google, właściciel YouTube zrobił z tym porządek wskutek strategii Family Friendly. Ma to być dokładnie taka sama przyjazna telewizja dla dzieci jak Cartoon Network. Jednak zdaniem My mobile i to zacznie się zmieniać.
Już wkrótce skupienie nastąpi na większą jakość (content is the king). Internauta bowiem jest zmęczony czytaniem miliona tych samych, najczęściej negatywnych informacji z poziomu portali horyzontalnych. Ich ogromna ilość go wręcz przytłacza. To dlatego tak lubiani są YouTuberzy publikujący swoje materiały dwa, góra trzy razy w tygodniu. Co ciekawe, aktorka Margot Robbie sama dzwoniła do skutku po wielkich wytwórniach w celu otrzymania szansy na rolę. Jak widzimy po latach, strategia ta się opłaciła.
(fot. Sony Pictures/My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU PEWNEGO RAZU W HOLLYWOOD
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
2 komentarze do “PREMIERA: Twórca internetowy jest jak aktor z Hollywood [My mobile TV]”
Skomentuj
A ty jesteś jak mem.
Ty za to noname aka troll ?