PREMIERA: Netflix, siedlisko lol contentu [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Coś niedobrego stało się na przestrzeni czasu z usługą Netflix. Kiedyś była ona mocno premium jak w latach 90-tych stacja Canal+. Dziś zarówno jedna jak i druga notuje duży regres. Niestety z przykrością patrzy się na stawianie na treści typu lol content jak na mocno upadającym jakościowo YouTube. Ktoś w tym miejscu może powiedzieć, że Netflix dostosowuje jedynie ofertę do gustu masowego widza.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Jak klasyczna telewizja. Ogrom słabych filmów czy seriali jest wręcz porażający na Netflix. Do tego dochodzi nachalna promocja lewicowo-liberalnego światopoglądu z motywami LGBT. Dla porównania w konkurencji HBO GO (wkrótce HBO Max) czy Amazon Prime Video aż tak dużego nagromadzenia bylejakości nie doświadczymy. I bardzo dobrze. Tam wciąż liczy się jakość na tle hurtowo produkowanej papki niejako na akord.

Do złudzenia przypomina to zasadę działania polskich portali internetowych, gdzie na pierwszym miejscu stawia się statystykę oraz SEO (sztucznie wydłużane nudne publikacje) na tle najważniejszego czytelnika. To właśnie on w przyszłości wykupi płatną subskrypcję względem kurczącego się rynku reklamy internetowej o 10% wskutek pandemii. Idealnym potwierdzeniem tych słów jest dostępność filmu Pętla na Netflix. Znajdziemy go na podstronie giganta VOD www.netflix.com/pl/title/81392326.

(fot. Netflix/My mobile)

MATERIAŁ PROMOCYJNY FILMU PĘTLA (NETFLIX)

Przygotowane przez

jest autorem 11433 informacji na tej witrynie.



4 komentarze do “PREMIERA: Netflix, siedlisko lol contentu [My mobile TV]”

  1. GaduAir Odpowiedz

    Ogniem i Mieczem…to jedyna dobra produkcja wszechczasów Polskiej Kinematografii i kilka innych, ale nawet nie będzie tego kilkadziesiąt może paręnaście uda się doszukać.

    Pętla już po miniaturce wygląda na ścierwo…lub „trudne sprawy” itp.

    • Kamil

      Vega, nie mylic w telewizorami Panasonic stosuje strategie biznesowa lol contentu, tyle że biletowana lub licencjonowana (lepiej zarabia na tzw. lemingach) wzorem YouTuberow 😂😂😂 #mega_lol

  2. Marcin z Wielkiej Polski Odpowiedz

    Jest sporo dobrych filmów historycznych albo dokumentalnych w tym o II Wojnie Światowej na Netflixie. Ale oczywiście ten portal należący do niemieckiej żydokomuny o tym nie wspomina.

Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt