PREMIERA: 70% budżetu na marketing cyfrowy przechodzi przez zaledwie trzy firmy [My mobile TV]
|
|
- środa, Styczeń 6, 2021, 3:51
- News
- 1 komentarz
Warto oglądać filmy dokumentalne na platformie Netflix. Możemy się bowiem później z nich dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy o świecie. Przy okazji potwierdzają one ostatnią publikację o tytule złe korporacje. Otóż aż 70% budżetu na marketing cyfrowy, czyli reklamę w internecie przechodzi przez zaledwie trzy firmy. Chodzi o Google, Facebook oraz Amazon.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Przypomina to nieco sytuację rolników wiecznie wykorzystywanych przez wielkie sieci handlowe z armią pośredników. Dochodzi nawet w Polsce do takich chorych rzeczy w rolnictwie, że bez stosownych dopłat unijnych kompletnie nie opłaca się dajmy na to trzoda chlewna gospodarzom i to pomimo dużo niższego, wręcz symbolicznego KRUS na tle ZUS. To dlatego tak sporo mamy ostatnio protestów z ich udziałem w Warszawie.
Cytat nadmieniony na początku artykułu miał miejsce w dokumencie Minimalizm Czas Na Mniej. Znajdziemy go na www.netflix.com/pl/title/81074662. W największym skrócie opowiada on o nadmiernym konsumpcjonizmie społecznym objawiającym się później na gromadzeniu zbędnych i zupełnie niepotrzebnych przedmiotów. Te oczywiście zostały sprzedane przez marketingowców. Internet oferuje przecież możliwość dotarcia do idealnej grupy docelowej z celną reklamą za sprawą mechanizmów śledzących.
(fot. My mobile)
–
MATERIAŁ PROMOCYJY DOKUMENTU MINIMALIZM CZAS NA MNIEJ (NETFLIX)
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: 70% budżetu na marketing cyfrowy przechodzi przez zaledwie trzy firmy [My mobile TV]”
Skomentuj
Co ciekawe, blog Minimalistów z filmu zaczynał od 50 czytelników miesiecznie, by finalnie mieć ich pół miliona rocznie, czyli zupełnie tak jak My-mobile.pl 😉