PREMIERA: Apple wspiera mały biznes z prowizją 15% na tle 30% Google

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Jakby to powiedział klasyk, piekło zamarzło. Jak na ironię losu, w momencie produkcji tej publikacji za oknem mamy późną wieczorową porą temperaturę równą 0 C, czyli klasyczny mróz. Przez media technologiczne na całym świecie przewinęła się informacja, że firma Apple obniżyła prowizję w sklepie App Store z poziomu 30% do połowę niższego 15%. 

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Jest to ukłon w stronę mniejszych deweloperów, którzy nie osiągają zysków z sprzedaży aplikacji w zawrotnej kwocie jednego miliona dolarów. Tak Apple wspiera małą przedsiębiorczość. Dla porównania zupełnie inaczej jest po przeciwnym biegunie. W Androidowym sklepie Google Play (tak samo jak w Google Ads) nadal obowiązuje prowizja 30%. Oczywiście w jego przypadku nie ma mowy o żadnych obniżkach w przyszłości.

Wystarczy nadmienić niedawną historię z wyświetlaniem reklam na kanałach YouTube, gdzie ich autorzy sobie tego nie życzą. Najwidoczniej koszty utrzymania serwerów są bardzo wysokie i gigant z Moutain View nie może mieć w związku z ich dużym wykorzystaniem żadnych strat jak dawniej. Natomiast niższe progi prowizyjne wchodzą w życie z pierwszym dniem stycznia 2021 roku w przypadku twórców aplikacji w App Store.

(fot. Apple/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11146 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2020. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt