PREMIERA: Transformacja Sony Ericsson na Sony Xperia była nieudana
|
|
- poniedziałek, Listopad 16, 2020, 5:37
- News
- Dodaj komentarz
Śmiało można powiedzieć, że w Polsce marketing smartfonów Sony się zakończył wraz z zamknięciem aplikacji z konkursami o nazwie Xperia Lounge. Był to bardzo miły dla klientów dodatek z licznymi bonusami oraz prezentami. Teraz nic z tego dbania o konsumenta. W kraju nad Wisłą konsumenci Sony Xperia mają swoistego rodzaju marketingowe zgliszcza.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Nic się w tej materii nie dzieje. Dosłownie hula wiatr. W dodatku oprogramowanie dużo gorzej działa na tle dawnego brandu Sony Ericsson. W erze feature phonów dosłownie każdy chciał mieć swojego K750i. Dziś nic z tej dawnej magii nie pozostało. Wręcz przeciwnie. Aktualnie Sony Xperia jest obiektem wręcz drwin z uwagi na słabe zdjęcia nocne wykonywane nawet przez droższe modele, zaś o fotografiach gwiazd na niebie możemy tylko pomarzyć.
Dla porównania dużo lepiej marketingowo działa Samsung, Huawei czy nawet niepozorne LG. Objawia się to chociażby licznymi publikacjami w przestrzeni internetowej (tzw. content marketing). Tam już bez żadnych problemów dzięki specjalnym trybom zrobimy zdjęcia gwiazd. Dotyczy to nawet nowych marek na polskim rynku z Vivo na czele. Wielka szkoda, iż takiej komunikacji nie ma w Sony Xperia dajmy na to w kwestii wysokiej jakości dźwięku czy szeregu innowacyjnych funkcji typu dynamiczne wibracje.
(fot. Sony/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj