PREMIERA: Transformacja Sony Ericsson na Sony Xperia była nieudana

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Śmiało można powiedzieć, że w Polsce marketing smartfonów Sony się zakończył wraz z zamknięciem aplikacji z konkursami o nazwie Xperia Lounge. Był to bardzo miły dla klientów dodatek z licznymi bonusami oraz prezentami. Teraz nic z tego dbania o konsumenta. W kraju nad Wisłą konsumenci Sony Xperia mają swoistego rodzaju marketingowe zgliszcza.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Nic się w tej materii nie dzieje. Dosłownie hula wiatr. W dodatku oprogramowanie dużo gorzej działa na tle dawnego brandu Sony Ericsson. W erze feature phonów dosłownie każdy chciał mieć swojego K750i. Dziś nic z tej dawnej magii nie pozostało. Wręcz przeciwnie. Aktualnie Sony Xperia jest obiektem wręcz drwin z uwagi na słabe zdjęcia nocne wykonywane nawet przez droższe modele, zaś o fotografiach gwiazd na niebie możemy tylko pomarzyć.

Dla porównania dużo lepiej marketingowo działa Samsung, Huawei czy nawet niepozorne LG. Objawia się to chociażby licznymi publikacjami w przestrzeni internetowej (tzw. content marketing). Tam już bez żadnych problemów dzięki specjalnym trybom zrobimy zdjęcia gwiazd. Dotyczy to nawet nowych marek na polskim rynku z Vivo na czele. Wielka szkoda, iż takiej komunikacji nie ma w Sony Xperia dajmy na to w kwestii wysokiej jakości dźwięku czy szeregu innowacyjnych funkcji typu dynamiczne wibracje.

(fot. Sony/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13375 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt