Vivo, nowy wielki chiński gracz na polskim rynku

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Każdy, kto śledzi globalne udziały rynkowe ten doskonale wie, że producent Vivo jest w gronie pięciu największych dostawców smartfonów na świecie. Teraz oficjalnie zadebiutował on w nowych europejskich krajach, w tym oczywiście w Polsce. Marka w przeszłości zasłynęła wieloma licznymi innowacjami w branży telekomunikacyjnej.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Wystarczy odwiedzić dedykowany tag Vivo w My mobile, aby się o tym przekonać. To właśnie ta marka przedstawiła prawdziwy telefon bez ramek, smartfon z 10 GB RAM pamięci operacyjnej (wówczas rekordowej), dedykowaną grafiką GPU dla wideo czy wyświetlaczem 2K. Naprawdę sporo się tego uzbierało, a mówimy tylko o błyskawicznym researchu zawartości treści w innowacyjnym medium technologicznym My mobile.

Co ciekawe, firma Vivo była kiedyś sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 na Mundialu w Rosji. Teraz również ma ogromne sukcesy na polu marketingowym. Wystarczy nadmienić sponsoring Mistrzostw Europy 2020 oraz 2024. Potwierdza to podstrona UEFA www.uefa.com/insideuefa/about-uefa/news/0262-10a7e6283cfe-39c5c148caf4-1000–vivo-becomes-official-partner-of-uefa-euro-2020-and-2024. Tym samym mamy doczynienia z bardzo poważnym graczem, a nie b-brandem jak wiele komentarzy mylnie sugeruje.

(fot. Vivo/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11146 informacji na tej witrynie.



2 komentarze do “Vivo, nowy wielki chiński gracz na polskim rynku”

Skomentuj

  My mobile © 2008-2020. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt