PREMIERA: Azjatycka rewolucja nadeszła do Polski [My mobile TV]
|
|
- poniedziałek, Kwiecień 19, 2021, 6:08
- News
- Dodaj komentarz
To naprawdę niesamowite jak szybko w Polsce zadomowiły się chińskie marki z dalekiej Azji. I pomyśleć, że jeszcze pięć lat temu były one w kraju nad Wisłą zupełnie nieznane. Tylko tak należy rozumieć powszechność smartfonów od takich brandów jak chociażby Xiaomi, Oppo, Vivo czy Realme. Zwłaszcza ten ostatni podmiot szaleje tutaj z działaniami reklamowymi.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Inna sprawa czy jest to dobrze wykonany tzw. content marketing lub wręcz przeciwnie, bardzo słabo i sztucznie (to jest niestety prawdziwa plaga wśród marketerów). Doszło do swoistego rodzaju wymiany elit. LG Mobile już upadło. HTC ledwo się trzyma podobnie jak Nokia, a to były przecież kiedyś hity sprzedaży telefonów. Sony dopiero teraz wraca do gry z swoimi innowacjami typu brak notchy czy wysp na tle wszystkich dookoła.
My mobile szczególne mocno zwraca uwagę na projekt marketingowy Xiaomi Studios, gdzie firma w wizualnie ładny sposób pokazuje możliwości swoich słuchawek. Bez wątpienia robi on wrażenie na witrynie www.event.mi.com/global/xiaomistudios. Tak wiec nie jest to przypadek, że producent jest liderem w Polsce od pewnego czasu. Peleton za nim w postaci Oppo, Vivo oraz Realme napiero i to dość mocno. W żadnym wypadku nie powinno go lekceważyć zarówno Apple czy Samsung.
(fot. Sony/Oppo/My mobile)
–
MARKI XIAOMI, OPPO, VIVO CZY REALME SĄ W POLSCE POWSZECHNE
–
WATERGATE – HEART OF ASIA
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY XIAOMI STUDIOS
–
My mobile EXTRA to nowy cykl, w którym w wybrane weekendy będą prezentowane felietony lub też artykuły o charakterze dokumentalnym mówiące o tym jak telekomunikacja zmienia otaczający nas świat.
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj