PREMIERA: Wątpliwy sukces gigantów życia, czyli Kanału o technologii na YouTube
|
|
- sobota, Lipiec 27, 2024, 11:06
- News
- 70 komentarzy
Kanał o technologii (założony przez byłych blogerów mocno skomercjalizowanego, przez co w opinii wielu czytelników mało autentycznego lub wręcz słabego portalu Spider’s Web) w jednym z filmów na YouTube ma określenie gigantów życia. Zatem sprawdźmy jaki to jest gigant internetu. Według jak zawsze niezawodnego serwisu analitycznego Social Blade, ma on na liczniku 900 tysięcy odsłon miesięcznie.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Raczej nie jest to dobry wynik na tak ogromnej platformie z potężnym doładowaniem promocyjnym jaką jest bez wątpienia YouTube. W dodatku Kanał o technologii rozwijają aż trzy osoby. Zatem na głowę wychodzi raptem 300 tysięcy wyświetleń. Dla porównania pojedynczo działający YouTuberzy Nieantyfan mogą się pochwalić osiągami 1,4 miliona oraz Michał Pisarski Tech 1,3 miliona zasięgiem w skali miesiąca.
Ponadto tendencja wydaje się być spadkowa w przypadku Kanału o technologii. Swoistego rodzaju szczyt został osiągnięty w postaci progu nieco ponad miliona wyświetleń. Takie są realia polskiej sceny technologicznej na YouTube. Nawet twórca Kuba Klawiter, absolutna branżowa gwiazda z odsłonami rzędu 250 tysięcy na film ma łącznie 1,6 miliona wyświetleń na miesiąc. Autor porzucił amerykański szturm kanałem Mrkeybrd, który ostatni klip wideo miał opublikowany dopiero pół roku temu.
(fot. Kanał o technologii/Plus/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
70 komentarzy do “PREMIERA: Wątpliwy sukces gigantów życia, czyli Kanału o technologii na YouTube”
Skomentuj
Książulo ma 1,4 miliona wyświetleń co odcinek, wizjonerze.
Nie moj content jak ktos je jedzenie, pelna zgoda z Stanowskim shorts YouTube na Kanale Zero
temat się wyczerpał to i nie ma fali na te tematy w Polsce + „twórcy” nie mają charyzmy.
Ale jaja, napisal do mnie w dzien wolny niedziele Fat Joe z Kanalu o Technologii. Prosi o publikacje jakiegos oswiadczenia jakby byli korporacja (!) Wszystko, co jest zawarte w artykule to prawda. Jak bolesna, to trudno. Jeszcze sie nasmiewa ziomek z slabych statsow My mobile (z lipnych stronek, co mocno zanizaja wyniki na tle Google Search Insight czy Zenbox) kompletnie nie majac pojecia jak dziala algorytm Google. Sam ma slabe wyniki, co bylo przedstawione w tekscie. W skrocie publikuj na pale 30x artow o niczym jak portale beznadziejne
Spasiony @D. KOSIŃSKI ma za duże ego i myśli że jest gwiazdą to mu ssię należy.
Zwykła próba wymuszenia, powszechna u pato bo jaki inaczej nazwać ten proceder?
Spasionym to nie wyzwisko a obiektywna opinia, jest jak jest.
Posiadam bebzol lub urojoną ciążę 😀 więc DAWID K. możesz mi to wytknąć bo taka jest prawda, nie będę wymuszał na Tobie abyś opisał mnie inaczej, lepiej niż jest, niezgodnie ze stanem faktycznym, droga wolna.
Ziomek myslal, ze trafil na jakiegos leszcza. Tymczasem zawital do Senior Content Producer (na etacie w branzy IT Ekspert ds. Content Marketing udokumentowany sukces w CVce) i najlepszego obecnie jakosciowo medium tech w Polsce, ktore nie przepisuje newsow na pale w tempie 30x dziennie o niczym, lecz stawia na produkcje oryginalne jak HBO. Hejt niestety zawsze wynika z zawisci ludzi niespelnionych. Trzeba dac wiecej z serca oraz watroby jak to mawia Tomasz Hajto w Cafe Futblol, czytaj ostatnia postprodukcja Hollywood orka dla umyslu 23.40-14.40 (15h)! 🙂
Najpierw nagrywali skonstruowane filmy na spiderweb a teraz to robią na swoim kanale. Poza tym nic się nie zmieniło – każdy jest sponsorowany i jest reklamą danego produktu a nie testem. Dla mnie są żałośni.
Dla mnie ten film Shorts na YouTube z promocja tuszy w wannie jest mega katastrofa dla marki Oppo, ze takie cos klepnela. Wstyd. Zamiast promowac sport, jakas aktywnosc. Masakra. Zgadzam sie, robia w sumie ten sam sztuczny na maksa marketing aka lokowanie, gdzie nikt i tak nie uwierzy w fajnosc tych telefonów. Dla porownania w My mobile byl szczery przekaz, partner serwisu Sony oraz realne uzywanie Xperii po dzis dzien 😉 #pro_markeitng
Kogoś tu porządnie czekoladowa grota piecze o czyjś sukces. 🙂
XDDD Powiedz, że Ci dupsko pękło, bez mówienia, że Ci dupsko pękło
Nie. Czasem cos obejrze, ale generalnie jest slabo czytaj slup reklamowy. Malo produkcji oryginalnych jak w HBO czy My mobile #premium_content
Odnośnie żądania publikacji sprostowania, kłania się art. 31a Prawa Prasowego. Chyba że prowadzący ten twór potwierdza tym samym, że z dziennikarstwem nie ma nic wspólnego.
Co mam publikowac oswiadczenie jakiegos typa? 🙂 Prostowac mam prawde aka ogromna manipulacje na YouTube? Wolne zarty. Czemu krytykujesz fajna marke My mobile nazywajac tworem? Zebym ja nie zaczal krytyki fatalnych portali internetowych, ktorych dzis na tle jakosciowej prasy nie da sie czytac
PS, czemu wylaczyliscie komentarze na Chip.pl? Przeciez to jest dramat, upadek demokracji
Jeśli bawisz się w dziennikarstwo, to Twoim psim obowiązkiem jest publikacja sprostowania podmiotu/osoby, o którym piszesz. Inaczej mogą Cię przeczołgać po sądach, na co pewnie się niestety nie zdecydują.
Chipa kupiliśmy bez komentarzy i bez komentarzy go prowadzimy. Komentować można na Facebooku.
Moim zdaniem to powazny blad marketingowy dawac komentarze na fejsie, a na stronie pusto. Ale zrobisz jak uwazasz
@Orson, co ma Kamil sprostowywać?
To nie ciasto na pierogi czy na cienką Pizze.
Sprostowanie czegoś co nie jest kłamstwem czy wprowadzaniem w błąd to w sumie wymuszenie, nacisk, terror!
Podałeś artykuł prawa prasowego który miał na celu zastraszyć! To jest ucisku bo wmawiasz nieprawdę!
Zmień cele 😀 ale nie musi to być pomieszczenie.
Pewnie to jest jego ziomek z branzy #media_corp i dlatego go broni z tzw. tripow branzowych do Dubaju, Marrakechu czy ostatnio do Norwegii latali cykac fotki via My mobile RESEARCH. Sprostowania robisz jak mowisz nieprawdę via Newsweek Polska wielokrotnie tak bylo mimo wysokiej jakosci dziennikarz sie pomylil tam
Juz wiem, skad ta obrona. Przeciez w pewnym momencie osoba z Spider’s Web a teraz Kanalu o technologii byla redaktorem naczelnym Chip, aczkolwiek cos krotko. Wlasnie mi sie przypomnialo z dawnego My mobile RESEARCH. Mozg kosmiczny jak Elon via Taco Hemingway #premium_content
Takich zasięgów co Wam KoT wygenerował to pewnie w życiu nie widzieliście. Gratulacje poziomu ego, na szczęście sieć szybko znowu o Was zapomni i dalej będziecie martwą stroną z nagrodą od babci za najlepszą stronkę wnuczka.
Statsy mam rekordowe jako jeden czlowiek na tekscie, czytaj czterocyfrowy wynik w dniu publikacji. Wiecej sie nie da wyciagnac w Google #pro_marketing
No widać, żeś głupi 🙂
Ale to dobrze, masz martwą stronę, puste marzenia i za chwilę znowu będziesz Kamilem próbującym zrobić kolejną aferę by mieć swoje 8 godzin w sieci.
Tylko po latach jedynie co Ci zostanie to stawanie przed lustrem i gadanie do siebie, że jesteś geniusem biznesu a inni się nie znają. W sumie pewnie robisz to już teraz.
A wyniki od KoT powiesisz sobie na ścianie i na stronie o nas dodasz „Napisali o nas” z wpisami Kosy i innych osób Wam jadących 🙂
Ten maly i niszowy kanal na platformie YouTube wygenerowal ok. 1,3k wejsc. Naprawde kosmos 🙂 Tymczasem rekord My mobile wynosi 7k w dzien oraz dzieki appkom newsowym 2-3k via My mobile RESEARCH. Srebrny przycisk to absolutny minimum dla YouTubera, czyli 100k subow. Zas dla pisarza ven blogera 1k w dzien. Wtedy mozemy mowic o sukcesie
8==>
Ten komentarz dobitnie pokazuje jak szara masa z YouTube, Facebooka czy tam Instagrama mozna latwo sterowac. Brak slow, ale zostawie to jako case
Dzień dobry,
Proszę o opublikowanie oświadczenia pod artykułem dotyczącym naszego kanału.
Treść oświadczenia:
„Rzeczywiście w trwającym właśnie okresie ogórkowym nasze materiały generują około milion wyświetleń miesięcznie. Uważamy to za świetny wynik, a zestawienie liczącego sobie rok kanału z takimi YouTuberami jak Michał Pisarski, Nieantyfan czy Kuba Klawiter to tylko potwierdza. Nie wiemy też, czy na takie liczby powinna narzekać akurat osoba prowadząca od 16 lat serwis, który według Similarweb ma mniej niż 5000 wyświetleń miesięcznie XDDD”
Pozdrawiam,
Dawid Kosiński
Ten email byl tak slaby, ze nadaje sie tylko do sekcji komentarze.
xD – mniej robcie #lol_content a wiecej #premium_content
Nie chodzi o Twoją ocenę tego maila, tylko o prawo prasowe. Artykuł dotyczy naszej działalności i możemy wymagać umieszczenia oświadczenia w artykule.
To nie jest przypadkiem dla klamstw? Pare takich oswiadczen widzialem w Newsweek Polska #premium_content jak sie dziennikarz sledczy pomylil. Tutaj nie widze bledow
Prosze o zachowanie kultury wypowiedzi. Spam i chamstwo juz wylecialo z sekcji komentarze. W mojej opinii 1 mln odslon na kanale YouTube we trzech to jest watpliwy sukces. Inni wrzucaja byle co tzw. gwiazdy oraz maja po 500k wyswietlen na film. Nie chce mi sie nawet szukac tych tworcow, bo malo ogladam ostatnio YouTubej papki dla mas…
A ty czemu kanału nie zrobisz? Taki wizjoner by w dwa tygodnie miał miliard wyświetleń, milion subów, i pięć miliardów łapek w górę.
Nie lubie tv, zawsze bardziej wolalem prase i ten zapach druku. Ponadto nie mam szans z Hollywood z uwagi na budzet, natomiast ksiazke moglbym napisac. To czytelnik musi sobie w glowie wyobrazic scene i w tym czuje sie mocny
Cześć,
1. Podrzucisz link do Twojej współpracy z Sony? Skoro taki #premiumkątent, to chętnie zobaczę 🙂
2. Wyświetlenia nie zawsze są miarą sukcesu, ale tak, są dość prostym wyznacznikiem czy idzie dobrze czy nie do końca. Jeśli to projekt komercyjny, kluczowe jest to czy projekt się zwraca. Jeśli tak, to jest sukces, a jeśli nie, trzeba coś poprawić.
Sam mam kanał, który robi jakieś 30k wyświetleń miesięcznie i taki milion (albo nawet 300k, jak już dzielimy przez 3) wydaje się świetnym wynikiem. Oczywiście jeśli miałbym porównywać się do wspomnianego Książula (która ja akurat chętnie oglądam), to byłaby przepaść, gdyż on robi ponad bańkę na każdym filmie.
Mam jednak jedno pytanie, po co w ogóle o nich piszesz, skoro według Ciebie projekt im się nie udał i jest ogólnie słabo?
Taki mialem pomysl, ktos reklamuje sie dumnie jako gigant zycia na YouTube a tymczasem w skali platformy tej wideo od Google 73k subow to bardzo malo jest. Mój rekord to podajze 70k UU a w Google masz zerowa promocje z Chrome Discover, bo nie przepisuje na akord 30x newsow
Tu masz przyklad tresci premium #content_marketing jak to sie robi poprawnie, a nie sztucznie:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2019/10/12/cinemawide-robi-robote/
Czemu odeszles z tabloidu Maniak, co ludzie ostro ich wyzywaja w co drugim komentarzu via My mobile RESEARCH?
Sorry, ale to zwykły, poprawny wpis, trochę laurka dla producenta. Na pewno nie jest to jakaś premium współpraca 😉
Pracowałem tam lata temu i wtedy zmieniłem pracodawcę, a i w zeszłym roku wróciłem tam na kilka miesięcy. Pracowałem dorywczo, ale przestałem się w tym odnajdywać, za dużo czasu poświęcałem. Dodatkowo wolałem skupić się na swoim kanale.
Nie wiem o czym piszesz mówiąc o researchu, nie rozumiem.
Tu masz kolejny przyklad jak to sie robi:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2019/10/28/dsee-hx-ldac-hi-res-audio-co-oznacza-sony-wysoka-jakosc-muzyki/
Jak nie jest jak jest. Fajny sukces tam byl My mobile BACKSTAGE, bo udalo mi sie ominac posrednikow (agencje/dom mediowy) i dzialalem bezsporednio z CMO Sony Xperia Polska tak jak chcialem. Po co ktos ma zerowac na czyjejs ciezkiej pracy 12h+? 🙂 #pro_marketing
A coś nowszego niż sprzed 5 lat?
Ostatnio chcialem zrobic oficjalnego partnera SAMSUNG, ale sie nie udalo z Pani od marketingu smartfonow. Chodzilo mi o roczne uzywanie GALAXY Z Fold6 i odkrywanie smaczkow, nowej perspektywy na tle slabych recenzji, gdzie po dwoch tygodniach testow nie poznasz produktu
Probowalem tez wejsc w gaming z gra FC Mobile 24, ale EA Sports ma w pompie rynek mobilny oraz skupia sie na PC/konsola via kontakt z WWA
Jeszcze z jednym brandem na O probuje zrobic stale partnerstwa. Reklama byle czego mnie nie interesuje
Majster Pirzu ma 300k odslon, ale on idzie mocno w jakosc i duzo rzadziej publikuje materialy cos jak My mobile. Nie wrzuca na pale newsow slabych co dwa dni jak inni YouTuberzy oraz tych bzdurnych shortsow pionowych klipow. To sie chwali
Serio, nie wiesz co to research? Jestem w szoku 🙂 Sporo cennej wiedzy czlowiek zyskuje przed procesem postprodukcji tresci. Jest to przeglad ok. 20 witryn tech doslownie kazdego newsa na zasadzie scrollingu (obowiazkowo komentarze przegladam, gdyz sa czesto ciekawsze niz sam artykul)
Obejrzalem sobie dzis na Google TV film o Sony Xperii 1 VI na Kanale o technologii, niby jest ok ale na koncu mocno odpychajce zebrokomemtarze czy tam zebrolajki. To tak jakby w kazdym artykule napisal prosbe o dodanie komentarza w celu fake badania statystycznego, ze tekst doczytal ktos do konca. Chodzi oczywiscie o algorytm oraz sztuczne ratowanie spadajacych statystyk poprzez wymuszane reakcje
Wiecej szczegolow na:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2022/11/08/zebrolajki-zebropolubienia-youtuberzy-co-oznaczaja-im-daja/
Podsumujmy zatem ta pseudo drame, w ktorej redaktor Kosinski sie skompromitowal brakiem elementarnej wiedzy z marketingu internetowego
Chcial osmieszyc My mobile, ze ma niby male statsy. Tymczasem te smieszne 5k userow zrobiloby sie w pare godzin przy 30x artach dziennie jak slabe portale via analityka i badania My mobile RESEARCH, gdzie skok ruchu jest 10x w momencie dodawania publikacji (najlepiej non stop)
Algorytm Gemini wykosi niedlugo calkowicie wejscia z Google, co juz sie dzieje. Tymczasem rekordy My mobile to 70k UU, co w skali YouTube oznacza osiagniecie ok. 700k subow. Google placi za odslone w necie srednio 10x wiecej niz za wyswietlenie na YouTube, co jest normalne z uwagi giga promocje platformy
Nawet YouTuber Stiglar nazwa polski YT sciekiem, ktorego zreszta sam Kosa przepraszal. Zrobilby to dlatego, gdyz byl mniejszy i ratowal reputacje slabej merytorycznie marki. Dziekuje drodzy Panstwo za wyklad
Wiecej szczegolow na:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2023/11/30/kanal-o-technologii-drama-stiglar/
Chłopie, popatrz w same komentarze. To chyba najczęściej komentowany artykuł na tej pseudo stronie bo nikt cię nie czyta, taka jest prawda.
Tu masz 200+ komentarzy, i co zatkao kakao? Zrob dobry research, a potem komentuj:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2018/03/31/duzy-awans-orange-w-zestawieniu-my-mobile-ranking/
PS, jak klikniesz w wersji desktop na komputerze w zakladce najciekawsze tematy My mobile TOP 10 ostatni art z dziesiatki ma rowniez calkiem niezle 130 komentarzy. Jest wiec ciekawe i opiniotworcze medium
Co ciekawe, najlepsi tworcy tech sa na M, mianowicie My mobile, Majster Pirzu, Michal Pisarski aka Pisarion czy Mobzilla. Przypadek? Nie sadze 😉
Ta cala branza #media_corp zakulisowo jest straszna. Licza sie w niej glownie nepotyzm oraz znajomosci. Pamietam poczatki tego kanalu i nawet jak mial ulamek statystyk owczesnych na YouTube to tak robil co chwile lokowania produktow aka reklama. Jakosc tresci dziennikarskiej jest dopiero na pozniejszej kolejnosci niestety (nawet za statsami)
Pamietam tez z dawnego My mobile RESEARCH, ze redaktor w pewnym momencie przestal pisac arty i byl sprzedawca reklam na Spider’s Web. Tak wiec wszystko jasne skad sa te kontakty. Na miejscu Przemasa, szefa SW bylbym mocno wkurzony na takiego pracownika. Klienci podbrani, a konkurencja w zasadzie w tym samym sektorze jest
Klawiatur ostro cisnie media tech, oczywiscie ma 100% racje…
Muszę spytać, jakie Ty masz w takim razie teraz statystyki tutaj na stronie?
Statsy sa zalezne od liczby dziennych publikacji. Dla marki My mobile przy zalozeniu planu produkcji 7x wyciagniesz max 7k czytelnikow dziennie. Wszystko zalezy od promocji big techow. To one maja wladze. Analogicznie przy 30x dzien w dzien masz okolo milion, czyli z grubsza tak samo jak robia to Antyweb czy Spider’s Web a jak chcesz 10 milionow niczym Onet to musisz dodawac dziennie 500 artykulow #pro_marketing
Inaczej, tak konkretnie, ile było UU za poprzedni miesiąc?
Jak bawilem sie w przepisywanie newsow to My mobile mialo kosmiczne 70k UU i 140k PV w pojedynke (!) Wiecej nie osiagniesz. Grzegorz Marczak z Antyweb jak mial 100k UU to mial inwestora oraz inwestycje 1 mln PLN
Wiecej szczegolow na 5/6 stronie prezentacji masz fajne slupki jak od zera rosło #pro_marketing via:
My-mobile.pl/succes.pdf
My mobile stalo sie pozniej marka premium z produkcjami oryginalnymi jak HBO, z mniejsza liczba tresci lecz lepszych jakosciowo. Ostatnio jak sprawdzalem na Zenbox to wynik byl pieciocyfrowy, czyli 10k UU+ ale tak jak wspominalem musisz codziennie publikowac najlepiej newsy promowane przez Google NEWS
PS, tez lubie model Motorola Edge 30 Fusion via My mobile RESEARCH z pamieci. Sporo razy go polecalem jako joker
Wiecej szczegolow na:
https://www.my-mobile.pl/index.php/tag/edge-30-fusion/
Witam kto ma najlepszy zasieg jaka siec komorkowa gdzie najlepiej byc jakiej sieci.
Dwa tygodnie minely juz od tej wakacyjnej dramy. Podsumujmy zatem, co jest najwazniejsze w branzy #media_corp
1. Kontakty aka najomosci
2. Statsy
3. Tresc (!)
Tymczasem powinna byc taka kolejnosc:
1. Tresc
2. Statsy
3. Kontakty aka znajomosci
Powidzenie content is the king niestety mozemy wlozyc miedzy bajki 😐 Ponizej przyklad YouTubera z 26k odslon majacego partnera Komputronik (juz sie wycofal). Bez komentarza…
Wiecej szczegolow na:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2023/03/14/youtuberzy-partnerzy-marki-a-male-statystyki-nie-maja-znaczenia/
Kolejny ciekawy case marketingowy. Albo cie lubia albo nienawidza. Sprawdzilem przed chwila statystyki wtyczki Post Ratings dla WP w panelu admina i pewne wnioski sa interesujace. Nawet ludzie od nich z ruchu (nie chcialo mi sie sprawdzac zrodla czy jest to YouTube/Insta/Fejs) sami glosowali w okolo 30% na 6/6 gwiazdek, czyli defacto zgadzaja sie z artykulem odnosnie watpliwego sukcesu 900k odslon we trzech. Natomiast 70% na slepo glosowalo 1/6 gwiazek za swoim panem aka influencer/wplywacz z angielskiego 😉 #pro_marketing
Szok, wybrani dziennikarze polskich mediow tech mieli tripa do Paryza na mecz finalu w siatce Polska – Francja w celu wykonania testow 5G od Orange na olimpiadzie. Fajna wycieczka w zamian za Speed Testy w appce 😉 #pro_marketing
Przedziwna sytuacja, w momencie otrzymania linku od nich dnia 27-lip-2024 My mobile pierwszy raz w historii wyswietlalo sekcje Najnowsze od w Google niczym duze portale z ogromem tresci 30x dziennie publikowane newsy via fejs:
https://www.facebook.com/61555841340684/posts/pfbid02wFRWW1roMAzjcRZUsE8XRyW8uvARrqksP7k2kNVVoZBhdHpXKjrQRe1G9yQWxAqnl/
Ale jaja, ziomek ze srodka byl nawet puszczany na materiale szkoleniowym w GPP. Niestety slabo zrobili lokowanie produktu anteny zewnetrznej do routera Plusa, bo nawet nie chcialo sie wyjsc na balkon zrobic montazu. Wszystko pokazane na sucho na stole w pokoju, taki to juz standard branzy 🙁 #media_corp
czyj ziomek i z jakiego środka? Kulson?
Ziomek z YouTube tzw. kosa. Trafila kosa na kamien 😉
Minal sezon ogorkowy, czyli wakacje. Zatem mowie sprawdzam. Podczas ostatniego My mobile RESEARCH w biurze social blade wskazuje spadek z goracego wrzesnia aka premiera nowego iPhona z poziomu 1,5 mln odslon do obecnego 1 mln. Takze jest slabo, czyli spadki -33% mimo stosowania strategii beznadziejnych portali, czyli publikuj na pale jak najwiecej tresci, byle co 30x newsow o niczym/1x film dziennie na YouTube + masa slabych jakosciowo shortsow
Gruby pas ABS&Gym ma Tico jeszcze go nie pokazał
Branza #media_corp zakulisowo jest straszna. Jak nie masz znakomosci to nic nie zrobisz, chocbys mial super #premium_content Pewnemu YouTuberowi nawet marka dokladala sie do wycieczki po USA
Ziomek juz w pierwszym msc istnienia kanalu robil lokowania produktu z zerowym statsami i renoma (!) Ktos tam inny otwiera portal, na dzien dobry dwa banki partnerami bez wyrobionej marki + oczywiscie brak sekcji komentarzy. Nowy fatalny standard sektora
Pamietam jeszcze stronke Techlaw.pl i tam szybko ziomek zrozumial, ze samemu nic nie osiagnie. Po rebrandingu na Bezprawnik mocno go promowal kolega, byly szef blogera Spider’s Web. No i pozniej sa miliony czytelnikow. Tez bym mial 10 baniek po polaczeniu z Onet. Cos strasznego. Jak to mawia wujek Kaczol 🙁 #sad_life
Potezny hejt leci teraz w komentarzach na Kanal o Technologii via My mobile RESEARCH:
https://www.youtube.com/watch?v=45q5uy5aSro
Taka ciekawostka
Obejrzalem sobie ten film i standardowo slabo wykonany #content_marketing aka lokowanie produktu. Same pochwaly, sztuczne zachwalanie produktu i zero wad
Jak ja bym to zrobil? Uzywalbym do procesu My mobile RESEARCH ok. 3/4h na sesje w studio aka pracownia. I sprawdzilbym czy tez sie wiesza jak Chrome na reklamach Google Ads nagminnie (!)
No i te zebrolajki na koncu, proszenie sie o komentarze w celu podbicia slabych jak duza platforme YouTube statystyk. Jak tworca jest dobry to ludzie sami komentuja
Wiecej szczegolow na:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2023/12/19/kanal-o-technologii-zebrolajki-zebrokomentarze/
inspiracją jest Klan
Robie badanie statystyczne, prosze skomentuj mi ten artykul wpisujac w komentarzu Drama z Kanalem o Technologii aka Kosa trafila na kamien 😉 #lol_content vs #premium_content tech HBO 🙂
W sumie to juz trzy dramy maja, troche slabo jak na chyba roczny kanal na YouTube. Mianowicie z Stiglar (przepraszali go, bo jest wiekszy), My mobile (mysleli, ze sa wieksi jednak gdyby przelozyl rekordy 70k UU/130K PV to wychodzi tak jakbym mial 700k subow przy skali YT z 10x mniejsza wycena odslony na tle WWW) no i teraz z Opera mega hejt w komentarzach
Wiecej szczegolow na:
https://www.my-mobile.pl/index.php/2023/11/30/kanal-o-technologii-drama-stiglar/
Podsumowujac zatem branza jest gigantycznym dnem. Bez znajomosci nic zrobisz, chycbys byl drugim HBO, Newsweek czy Polityka z mega jakoscia tresci
Cashless.pl tez partnerzy premium Mastercard, bo byli dziennikarze Gazety Wyborczej tzw. kontakty a komentarzy duzo mniej niz w My mobile. Portal XYZ. pl to samo, journale Puls Biznesu chyba. Sekcji komentarzy brak, czyli dramat z demokracja. Piszemy do szuflady sami dla siebie 😐
Prawdziwa farsa ten Kanal o Technologii. Mowia, ze sluchawki z logiem podrobka Beats sa lepsze od Apple Max. Teraz robia reupload nieudanego lokowania eSIM, katastrofa drodzy Panstwo! Non stop hejt w komentarzach pokazujacy braki dziennikarskie. Ciezko sie patrzy na ten nepotyzm i uklady 🙁 #sad_life
Fat Joe z Kanalu u Technologii mi sie znowu wyswietla w appce YouTube. Tym razem mike w koszulce Jagiellonii promuje jakas usluge (niby za darmo, dramat) na tripie prosto z Dubaju. Wirtualne Media pisaly, ze jest to przekupstwo dziennikarzy w branzy #media_corp