PREMIERA: Samsung reklamuje się na upadłej Komórkomanii

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Za nami już przeszło rok od upadku cenionego serwisu (niegdyś) o nazwie Komórkomania. Po wykupieniu go od Blomedii przez grupę Wirtualna Polska doszło niestety do upadku. Wielka korporacja jak się okazuje, wcale nie potrafiła dobrze zarządzać projektem. Co jednak najciekawsze, trup dalej reklamuje światowe marki na zasadzie tzw. content marketingu.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Zobacz filmy wideo w sekcji My mobile TV

Tym razem na listę wstydu wpisuje się firma Samsung, czołowy producent smartfonów globu. Wcześniej w martwej Komórkomanii reklamował się Play czy Orange. Jest to nic innego jak klasyczne zepsucie branży medialnej. Nikt tam już nawet nie patrzy czy dane medium istnieje bądź nie. Liczą się tylko statystyki sztucznie nabite z poziomu dużego portalu horyzontalnego. O jakości treści nie ma co wspominać, jest bez znaczenia.

Cyfry, kliknięcia oraz Excel wygrały. To tak jakby Samsung przepalił pieniądze w RTL 7, Polonii1 czy Viva Polska. Celowo zostały nadmienione upadłe stacje telewizyjne. I teraz ciekawostka na sam koniec. Kultowa, legendarna Polonia1 jednak istnieje. Nadaje na kanale 127 w Vectra czy 193 Polsat Box. Więcej dokładniejszych szczegółów znajdziemy na www.polonia1.tv/jak-ogladac. Oby podobnych niespodzianek było jak najwięcej.

(fot. Komórkomania/Samsung/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13575 informacji na tej witrynie.



6 komentarzy do “PREMIERA: Samsung reklamuje się na upadłej Komórkomanii”

    • Derick

      Po przejeci przez raczysko internetu holding WP atakowalem ich, jak i poprzednio dobreprogramy, telepolis, czy spiderweb. Wszystkie te techportale to sprzedajne klikbajtowe świnie. Istnieją tylko dzieki młodzieży, bo tą grupę łatwo omamić i nakarmić plewami

    • Kamil

      Tymczasem na Telepolis tytul jak z rynsztoka, Olej PKO BP i pedz do Pekao niczym gsmManik. Tragedia. Tymczasem grupa WP ma jeden dobry serwis, mianowicie Zuzel SportoweFakty

  1. Kamil Odpowiedz

    Celem tego artykulu nie jest oczywiscie hejt w strone Samsunga, ale pokazanie jak zepsuta jest branza rozdysponowania reklam przez domy mediowe. Nalezy z niego oczywiscie wyciagnac sensowne wnioski. Co najgorsze, My mobile probowalo pozyskac marke SAMSUNG jako PARTNER SERWISU. Niestety nic sie nie da zrobic, natomiast w upadlym medium Komorkomania z grupy Wirtualna Polska juz tak choc nikt dam od dawna nie pracuje. Co bedzie nastepne, reklama w nk.pl i fv wystawiona dla grupy medialnej Onet RASP? Nic juz mnie nie zdziwi…

    • Kamil

      PS, fajny utwor mi sie wlasnie wylosowal w pracowni aka studio Sokol – Z Toba (2019)

      Cytuje fragment:

      „Pomyśl, jak oni mają nam mówić co robić, jak żyją z Excela
      Jak można mijając życie codziennie mowic o celach
      My jedziemy właśnie posłuchać jak szumi kolejny ocean
      Oni obudzą się kolejny raz identycznie i chcą nas oceniać”

  2. Kamil Odpowiedz

    Sklep Morele mozemy dopisac na liste wstydu, on rowniez reklamuje sie w upadlym medium Komorkomania via piatkowo/sobotni My mobile RESEARCH 😐 #sad_life

Skomentuj

  My mobile © 2008-2025. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt