PREMIERA: Dział utrzymania klienta Vectra działa fatalnie
|
|
- sobota, Listopad 25, 2023, 6:46
- Praktyczne
- 2 komentarze
Stara marketingowa prawda mówi, że pozyskanie nowego klienta jest od 5 do nawet 25 razy droższe od utrzymania starego. Tym razem My mobile, najbardziej innowacyjne medium technologiczne w Polsce zwróci uwagę na ten ostatni aspekt. Fatalnie bowiem wygląda w praktyce praca działu utrzymania klienta w Vectra. Kończy się bowiem umowa, a nijak nie można wywalczyć obniżki.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Chodzi o usunięcie nieoglądanych masy kanałów telewizyjnych oraz pozostawienie tego samego internetu o prędkości 300 Mb/s. Zamiast tego operator proponuje same podwyżki. W liście nawet pada kwota dopłaty 5 PLN za transfer 450 Mb/s. Spotkanie na żywo w biurze obsługi również skończyło się fiaskiem. Można tylko podwyższyć cenę z około 145 PLN miesięcznie, która i tak jest już przecież wysoka po ostatnich podwyżkach inflacyjnych. Kontakty z infolinią również zakończone zostały katastrofą.
Nie ma możliwości wzięcia nowej oferty w cenie 99,99 PLN z pozostawieniem starego dekodera z funkcją nagrywarki HDD względem tego z Android TV na pokładzie. Jego ogromną przewagą jest fakt nagrywania dosłownie wszystkiego po kablu na tle mocno ograniczonego przez Internet (zapewne z uwagi na prawa autorskie dostawców w chmurze). Wisienką na torcie była sytuacja, w której konsultant miał oddzwonić z propozycją obniżki po rozmowie z przełożonym i telefon faktycznie nigdy nie nastąpił.
(fot. Vectra/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
2 komentarze do “PREMIERA: Dział utrzymania klienta Vectra działa fatalnie”
Skomentuj
Lejek 1MB/s
we Vectrze