PREMIERA: Nie tylko TikTok ręcznie steruje promowanymi treściami

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Jeśli ktoś myślał, że jest wolny rynek to był w dużym błędzie. Światem rządzą korporacje. Dokładnie tak jak w pierwszym odcinku kapitalnego serialu Mr. Robot. Wyobraźmy sobie następującą sytuację. Administratorzy YouTube na początku jego istnienia próbują jakoś rozkręcić serwis. W efekcie sami ręcznie wybierają gwiazdy platformy na zasadzie kliknięcia w dany kanał.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Dzięki temu z pominięciem algorytmu ręcznie promowani są twórcy Blowek czy Rezi. Później stają się gwiazdami i zarabiają miliony. Tylko od Google zależy, kto nimi zostanie. Właśnie się okazało, że najnowszy hit internetu w postaci aplikacji TikTok manualnie podpala wybranych twórców, aby szerzej pokazać ich społeczności. O wszystkim tak naprawdę decydują pracownicy chińskiego złotego dziecka. Nie ma równych szans.

Co ciekawe, również treści z aplikacji Squid wybierane są w sposób ręczny. Nie ma mowy o automatyzacji algorytmów. Jednak człowiek i jego ręczna moderacja ma wpływ na pewne istotne kwestie. Niestety, ale od miesiąca w usłudze Squid nie pojawiają się dosłownie żadne treści z mocno innowacyjnego My mobile. Ciężko powiedzieć, co jest przyczyną takiego stanu rzeczy jak RSS działa sprawnie jako źródło chociażby w Google NEWS.

(fot. TikTok/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13207 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt