PREMIERA: Teledyski też stają się coraz krótsze niczym TikTok czy YouTube Shorts [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Pewien dziwny trend występuje ostatnio w internecie. Polega on na tym, że komunikat dla odbiorcy staje się powoli coraz krótszy. Najpierw było tak z filmami. To dlatego YouTuberzy coraz częściej publikują tzw. shortsy zamiast normalnej długości klipy. Najwidoczniej człowiek jest tak mocno zabiegany w dzisiejszym świecie, że nie ma czasu na 10 minutowy seans odcinka.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Zamiast tego wybiera materiał 60 sekundowy rodem z platformy TikTok bijącej rekordy popularności na całym świecie. Niestety, ale podobna degradacja sieci web zaczyna docierać do teledysków. Kiedyś miały one długość 4, a nawet 5 minut. Teraz artyści stawiają na zaledwie 2,5 minutowy wideoklip do swojej muzyki. W ten sposób dostosowują się oni oczywiście do otoczenia lub jak kto woli rynku.

Masowy odbiorca tylko tyle jest w stanie poświęcić drogocennego czasu. Natomiast zdaniem cenionych dziennikarzy The New York Times w internecie czytamy maksymalnie 600 słów. Nie ma więc sensu się produkować jak i tak rozbudowany, merytoryczny tekst nie zostaje przyswojony przez czytelnika. Tymczasem w prasie drukowanej przeważają publikacje, które czyta się nawet 20-30 minut od pojedynczego artykułu.

(fot. Warner Music Poland/My mobile)

SMOLASTY & DODA – NIM ZAJDZIE SŁOŃCE

Przygotowane przez

jest autorem 13207 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt