PREMIERA: Teledyski też stają się coraz krótsze niczym TikTok czy YouTube Shorts [My mobile TV]
|
|
- sobota, Sierpień 19, 2023, 7:46
- News
- Dodaj komentarz
Pewien dziwny trend występuje ostatnio w internecie. Polega on na tym, że komunikat dla odbiorcy staje się powoli coraz krótszy. Najpierw było tak z filmami. To dlatego YouTuberzy coraz częściej publikują tzw. shortsy zamiast normalnej długości klipy. Najwidoczniej człowiek jest tak mocno zabiegany w dzisiejszym świecie, że nie ma czasu na 10 minutowy seans odcinka.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Zamiast tego wybiera materiał 60 sekundowy rodem z platformy TikTok bijącej rekordy popularności na całym świecie. Niestety, ale podobna degradacja sieci web zaczyna docierać do teledysków. Kiedyś miały one długość 4, a nawet 5 minut. Teraz artyści stawiają na zaledwie 2,5 minutowy wideoklip do swojej muzyki. W ten sposób dostosowują się oni oczywiście do otoczenia lub jak kto woli rynku.
Masowy odbiorca tylko tyle jest w stanie poświęcić drogocennego czasu. Natomiast zdaniem cenionych dziennikarzy The New York Times w internecie czytamy maksymalnie 600 słów. Nie ma więc sensu się produkować jak i tak rozbudowany, merytoryczny tekst nie zostaje przyswojony przez czytelnika. Tymczasem w prasie drukowanej przeważają publikacje, które czyta się nawet 20-30 minut od pojedynczego artykułu.
(fot. Warner Music Poland/My mobile)
–
SMOLASTY & DODA – NIM ZAJDZIE SŁOŃCE
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj