PREMIERA: The New York Times ma rację, czytamy maksymalnie 600 słów w internecie

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Dziennikarze cenionego i prestiżowego amerykańskiego The New York Times bez wątpienia mają rację. Twierdza oni bowiem na bazie swoich badań internetowych, że przeciętny czytelnik w sieci web czyta maksymalnie 600 słów. Nie ma więc najmniejszego sensu publikować dłuższych tekstów, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków i tak nie zostaną one przeczytane do końca.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

No cóż, to są właśnie realia nieszczęsnego internetu. Tymczasem według wytycznych Google SEO im dłuższa treść tym lepiej, ponieważ użytkownik dłużej zostaje na witrynie. Szkoda tylko, że w praktyce taka strategia nie ma najmniejszego sensu. Dochodzi bowiem do kuriozalnych sytuacji, iż wydawca publikuje dla algorytmów i pieniędzy, a nie dla realnego odbiorcy. Tymczasem zupełnie inaczej sprawy się mają w prasie drukowanej.

Tam faktycznie czuć najwyższą jakość długich materiałów typu premium z świetną grafiką (wręcz tworzoną od ilustratorów) jak chociażby w Newsweek Polska, notabene pochodzącym również z Nowego Jorku. No ale za dostęp do treści trzeba zapłacić 8,50 PLN. Nie ma darmowego papieru czy tam obiadów jak w tylko pozornie bezpłatnym internecie. Morał historii jest prosty. Maksymalnie forma long form powinna mieć 600 słów. Bez wątpienia największą moc przekazu ma muzyka, a potem wideo i na końcu tekst.

(fot. The New York Times/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11656 informacji na tej witrynie.



Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt