PREMIERA: Wielki portal i 3 polubienia postu, czyli upadek Facebooka
|
|
- czwartek, Sierpień 13, 2020, 3:48
- News
- Dodaj komentarz
Serwis My mobile wiele razy przewidywał początek końca Facebooka. Zabawnie patrzy się nieco z boku na tragicznie małą liczbę polubień w przypadku pojedynczych postów wielkich portali. Niech za przykład posłuży tutaj Komórkomania należąca do dużej grupy medialnej Wirtualna Polska. Fan Page ma przeszło 40 tysięcy lubiących fanów, natomiast statusy praktycznie nie istnieją.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Oczywiście wszystko jest spowodowane potężnym, bo 95% ograniczaniem zasięgów społeczności. W efekcie komunikaty czyta garstka 5%. Trzeba zapłacić, w przeciwnym razie na dobrą sprawę nie opłaca się prowadzić konta biznesowego na Facebooku. Możemy się o tym przekonać sami odwiedzając post na podstronie www.facebook.com/komorkomania/posts/10157700788722252.
Jakby tego było mało na dokładkę mamy całe dwa komentarze. To pokazuje jasno, iż nie warto budować czy animować tam społeczności. Szkoda czasu. Lepiej ją tworzyć w komentarzach na swoim medium, a nie czyimś. Swego czasu twórca kanału na YouTube MaxTV zarzucał Facebookowi, że dziennie zeruje licznik polubień (5 tysięcy like oraz 5 tysięcy dislike). Może jest to prawda w celu sztucznego zachęcenia do zakupu reklamy.
(fot. Komórkomania/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj