PREMIERA: Początek końca tragicznego Facebooka
|
|
- sobota, Lipiec 4, 2020, 0:58
- News
- Dodaj komentarz
Mamy największy w historii bojkot Facebooka przez dużych reklamodawców. W telegraficznym skrócie chodzi o to, że największy na świecie serwis społecznościowy zaczyna podporządkowywać się prezydentowi USA, Donaldowi Trumpowi. Wszystko w pokłosie zapowiadanego przez niego zniszczenia Twittera za zbyt mocne promowanie poglądów lewicowych, kosztem wyciszania prawicy.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Facebook nie chce skończyć jak on, dlatego przestaje promować swoją wizję świata. Nie spodobało się to na momencie wielkim korporacjom, które już zapowiedziały koniec reklamowania się na tej platformie. Chodzi o takie koncerny jak chociażby Honda, Unilever czy Procter & Gamble. Mówimy więc o naprawdę sporych stratach. Mimo to, szefostwo Facebooka i tak sobie nic z tego nie robi. Jest pewne, że sobie spokojnie poradzi.
Zdaniem My mobile mamy tutaj nic innego jak początek końca, pewnej epoki legendy. Fan Page usunęła Tesla, kontakt z administratorami trwa miesiącami w przypadku wystąpienia problemów technicznych. To wszystko brzmi jak jakiś przykry żart. W pewnym momencie odejdą od niego również zwykli internauci. Na ten moment nie mają sensownej alternatywny do komentowania wydarzeń politycznych czy zbierania serduszek i polubień. Jednak wkrótce również oni zdadzą sobie sprawę, iż tracą na nim tylko czas.
(fot. Facebook/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj