PREMIERA: Tidala nikt nie chce, nawet za darmo
|
|
- sobota, Luty 22, 2020, 3:05
- News
- 2 komentarze
Z pewnością Jay-Z jest w ciężkim szoku jak patrzy na spektakularną klapę streamingu muzyki o nazwie Tidal. Miał być hit, a wyszedł kit. Użytkownicy nie chcą go nawet za darmo raz po raz rozdawanych w rozmaitych promocjach sieci komórkowych (w dodatku tych na kartę). Tak właśnie robi Plus z bezpłatnym aż trzymiesięcznym dostępem do Tidala.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Kiedyś podobne akcje marketingowe miał Play. Tymczasem historia Tidal przypomina nieco tą Showmax. Tam również streamingowa usługa VOD z ambitnymi filmami nie znalazła zbyt dużej liczby odbiorców. Mimo wejścia do Polski z wielką pompą nic z tego nie wyszło. Gwiazdy Hollywood występujące w tle z Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie nie pomogły przekuć tego w słupki sprzedaży, czyli wykupionych abonamentów.
Nie da się ukryć faktu, iż królem i dominatorem branży jest Spotify. Nawet Apple Music wydaje się być bardziej markowe aniżeli Tidal. Wielkie gwiazdy muzyki występujące w spotach promocyjnych nie dały pożądanego efektu. W dodatku aplikacja Tidal ma dwie duże wady, co pokazały testy My mobile. Z pewnością trudne chwile przed tym produktem. Oby tylko rynek brutalnie nie zweryfikował jej dalszego sensu istnienia.
(fot. Tidal/Plus/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
2 komentarze do “PREMIERA: Tidala nikt nie chce, nawet za darmo”
Skomentuj
„ AŻ 3 miesiące” co wyście z byka spadli? Każdy serwis streamingu co chwile tyle oferuje, łącznie ze Spotify i Apple Music, wiec to nie jest żadne halo.
Nie przypadkiem miesiac?