PREMIERA: Katastrofalna jakość sieci komórkowej A2Mobile

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Aż chciałoby się powiedzieć ciąg dalszy problemów technicznych w A2Mobile. Tylko tak należy rozumieć historię opartą na faktach. Człowiek sprawdza powiadomienia z aplikacji Facebook i tam uwaga, tylko do połowy ładuje się lista zdarzeń tak jakby Internet nie miał siły załadować wszystkiego. Oczywiście nie ma mowy o występowaniu lejka 0,5 Mb/s czy nawet 1 Mb/s.

Reklama                                                             Czytaj dalej
 

Jest tylko jedno rozwiązanie problemu jak Internet zamarł w A2Mobile. Trzeba na chwilę włączyć i później wyłączyć tryb samolotowy. Po chwili Internet wraca, gdzie Facebook ładuje treści poprawnie do samego końca. Nie trzeba nikogo przekonywać jak mocno irytujące jest to powtarzalne często zdarzenie. Klienta nie interesuje to, że akurat priorytetowymi nadajnikami są maszty Aero2, a nie Plusa (przez co kłopotów tam nie ma).

Wszystko ma działać chociaż w miarę poprawnie. Tymczasem handover jest dramatycznie słaby (wolny) nawet w momencie tak błahego przełączania z sieci 3G na LTE (4G). Jak tak dalej pójdzie to po roku pięknie zapowiadającej się historii z dużym niesmakiem trzeba będzie zakończyć przygodę z A2Mobile. Szkoda, ponieważ ten operator notuje wysokie pozycje faz po raz w zestawieniu najlepszych sieci na kartę w My mobile RANKING.

(fot. A2Mobile/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 10404 informacji na tej witrynie.

Obserwuj My mobile na Facebooku i otrzymuj wszystkie powiadomienia!

9 komentarzy do “PREMIERA: Katastrofalna jakość sieci komórkowej A2Mobile”

  1. Pirek Odpowiedz

    Witam u mnie występuje to też na połączeniu WiFi. Więc bardziej sugerował bym winne po stronie apki. Bardzo często nie ładują mi się komentarze. Pomaga tylko restart apki z poziomu ustawień. Telefon to Huawei P20 pro. Pozdrawiam

  2. GaduAir Odpowiedz

    dobrze by było jakby wraz z przenoszeniem numeru środki również przechodziły do nowego operatora. Wtedy byłoby klarownie na rynku a tak mamy jak widać.

    • Życie

      Wygląda na to, że w nowym roku powinni coś zmienić, bądź co bądź było to zapowiadane.

  3. Cezary Odpowiedz

    Panie Kamilu, czytam wszystko co wyjdzie spod Pańskiego palca z zapartym tchem, zazwyczaj podzielam Pańskie spostrzeżenia, ale tym razem muszę napisać, że u mnie taka sytuacja nie wystąpiła. Czy to może być kwestia modelu telefonu?
    Pozdrawiam
    Cezary

Skomentuj

  My mobile © 2008-2020. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt