PREMIERA: Pani w salonie też nie znała genialnej oferty Orange z No Limit i 1 TB za 300 PLN

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Historia oparta na faktach. Twórca najbardziej innowacyjnego serwisu o technologiach mobilnych w Polsce postanowił wpaść do salonu i zapytać się czy można kupić starter z genialną ofertą Orange na kartę 1 TB za 300 PLN rocznie (aby nie bawić się w rozbite doładowania 200 PLN i 100 PLN). Ku zaskoczeniu sympatyczna ekspedientka nie wiedziała kompletnie o co chodzi. Klient wytłumaczył, że jest to najlepsze rozwiązanie Pre-paid typu No Limit dla wymagających.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Za kwotę miesięczną 25 PLN otrzymujemy bowiem mobilną wolność połączoną z przeszło 80 GB danych miesięcznie do wykorzystania w nowoczesnej sieci komórkowej LTE od pomarańczowego operatora. Pani była w szoku jak potwierdziła informację na blogu firmowym Orange. Swoja drogą to każdy pracownik powinien je mieć w zakładkach, aby śledzić wszystkie nowości. Dotyczy to również Playersów w przypadku bloga Play.

Ten przykład dobitnie pokazuje jak fatalna jest komunikacja korporacyjna w wewnętrznych systemach CRM. Niby konsultanci dostają całą masę materiałów szkoleniowych dotyczących rozwiązań głównie abonamentowych (są dla nich najważniejsze z uwagi na prowizje sprzedaży), a zapomina się o świetnych produktach na kartę. Szkoda, bo te często są zdecydowanie lepsze od cyrografów połączone z telefonem zakupionym na wolnym rynku.

(fot. My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 12227 informacji na tej witrynie.



8 komentarzy do “PREMIERA: Pani w salonie też nie znała genialnej oferty Orange z No Limit i 1 TB za 300 PLN”

  1. GaduAir Odpowiedz

    nie Pani a pewnie Panna.
    Nie wiedziała bo chodzi do roboty a nie pracy.
    Orange jest winne bo nie przeprowadza szkoleń lub nie wysyła newsów swoim pracownikom.

  2. marco Odpowiedz

    Przypuszczam że tu chodzi o coś innego. Pracownicy chyba nie mają interesu aby mówić o tej ofercie i celowo namawiają na abonament za który dostają bonus. Czasem jak jestem w jakimś salonie gsm to mi aż żal że pracownicy NIE CHCĄ pomóc w naprawdę prostych sprawach. Dwa przykłady: w Orange przyszedł starszy pan zarejestrować numer w NJU, oczywiście pani to zrobiła (długoletni pracownik) ale jak poprosił o pomoc w sprawie uruchomienia pakietu 19 zł rozmowy to nagle nic nie wiedziała. Gdyby nawet tak było to miała przed sobą komputer wyszukać stronę NJU i wbić kod. Co by ją to kosztowało a zrobiłaby dobry uczynek.
    Druga rzecz dziś w salonie Plusa słyszę rozmowę starszej pani korzystającej z oferty na kartę. Pan który tam pracuje od 10-lat namawia panią na abonament że będzie taniej bo za rozmowy będzie płacić 20 zł a nie 25 zł. Cóż na kartę również jest pakiet za 20 zł na same rozmowy. Co szkodzi kobiecie pomóc?

    • GaduAir

      tak niestety zachowuję się DZIADY z obsługi i nie ważny jest staż a pieniądze.

  3. Robert Odpowiedz

    Dwa miesiące temu zmieniałem wreszcie wysłużonego fresha na odnowa (Play) i pomimo, że oferta jest na rynku jakieś dwa lata to „doradcy” również nie mieli pojęcia o czym mowa, wiedzieli jedynie, że taka taryfa istnieje jednak kwestie techniczne oferty były zmyślane na prędce. Dopiero przestudiowanie regulaminu oferty dało mi jasny obraz oferty. Skłonny jestem zaryzykować stwierdzenie, że taka olewka na linii operator – przedstawiciele jest normą w każdej sieci.

  4. uga riki buga tiki Odpowiedz

    Kamil, to tekst na serio? Chciałeś kupić starter za 300 zł? XD
    Ty się kompletnie nie znasz na rynku komunikacyjnym.

  5. adiko Odpowiedz

    Po raz kolejny piszesz o oczywistych oczywistościach, salony z definicji nie są od sprzedaży prepaidów i informowania cię co w nich jest, tylko od sprzedaży abonamentów z których mają prowizję, i tak jest w każdej sieci nie tylko w Orange.
    A o kupnie startera z aktywnym pakietem za 300 zł, to rozumie że żartujesz ?

  6. marco Odpowiedz

    Tylko że mimo wszystko salony mają obowiązek poinformować o ofercie (NJU tylko zarejestrować) oraz wymienić za darmo starą kartę nie wspierającą technologii LTE o czym mało kto wie i płaci 25 zł za wymianę.

Skomentuj

  My mobile © 2008-2022. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt