PREMIERA: Netflix mocno stawia na Warszawę [My mobile TV]
|
|
- sobota, Luty 23, 2019, 11:16
- News
- Dodaj komentarz
Netflix bardzo mocno inwestuje w Polsce chociażby na reklamę. Chce dotrzeć możliwie do największej liczby potencjalnych klientów. Jego billboardy oraz plakaty widać dosłownie na każdym kroku ulic Warszawy. Nie ważne czy akurat jesteśmy w dzielnicy Śródmieście czy Mokotów. Bombardować nas będą potężne kreacje wizerunkowe chociażby serialu Polar.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Wystarczy spojrzeć na zdjęcia w niniejszym artykule. W innych miastach Netflix aż tak dynamicznie się nie eksponuje. Najwidoczniej marketingowcy doszli do wniosku, że jak działać z przytupem to tylko w stolicy danego kraju. Jego biblioteka filmów w ostatnim czasie dodatkowo się tylko polepsza na tle posuchy sprzed kilkunastu miesięcy. Natomiast największy konkurent w postaci HBO GO jakby stopniowo tracił dobre treści.
Coraz częściej bowiem jest sytuacja, gdzie nie ma co oglądać. Ponadto zniknie wkrótce animacja Coco. Na drugim biegunie w usłudze Netflix mamy zaś dostępną nominowaną do Oscara (tegoroczną galę w odkodowanym pasmie pokaże Canal+ już w ten niedzielny wieczór) produkcję Roma, z którą rywalizuje polska Zimna Wojna. Widać więc, że walec będący na wielkiej fali wznoszącej połyka wszystko na swojej drodze. W dodatku nowa aplikacja Netflix wygląda kapitalnie. Naprawdę ciężko będzie zatrzymać jego dominację.
(fot. My mobile)
–
W STOLICY POLSKI MAMY DUŻĄ KAMPANIĘ OUTDOOR NETFLIX
–
MATERIAŁ PROMOCYJNY SERIALU POLAR
–
My mobile EXTRA to nowy cykl, w którym w wybrane weekendy będą prezentowane felietony lub też artykuły o charakterze dokumentalnym mówiące o tym jak telekomunikacja zmienia otaczający nas świat.
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
Skomentuj