PREMIERA: Orange reklamuje się w upadłej Komórkomanii
|
|
- sobota, Czerwiec 29, 2024, 9:58
- News
- 3 komentarze
Rynek domów mediowych obsługujących korporacje jest do szpiku kości zepsuty. Nikt tam nie patrzy na jakość treści, liczą się tylko i wyłącznie statystyki nawet sztucznie napompowane przy okazji tzw. cross promocji z dużego portalu horyzontalnego. Niech za przykład posłuży reklama z lokowaniem produktu sieci komórkowej Orange w upadłej Komórkomanii.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Żaden świadomy marketingowiec nie zrobiłby takiej akcji. Równie dobrze może postawić na kampanię w domenie nk.pl od legendarnej Naszej Klasy, która notabene wciąż działa. Tymczasem ostatni normalny artykuł w Komórkomanii ukazał się 13 maja bieżącego roku, czyli ponad półtora miesiąca temu. Natomiast dziennikarze tego medium zostali już przeniesieni i od pewnego czasu pracują w Benchmark.pl.
Żeby było zabawniej, kolejna firma InPost wykonuje działania typu lokowanie produktu w upadłym serwisie. Zapewne na podobnej zasadzie ślepo patrząc na cyfry. W zasadzie idealnie w punkt trafia komentarz jednego z czytelników pod ostatnią informacją o treści RIP Komórkomania. Cały marketing internetowy wymaga zatem wielkiego resetu, wliczając w to nawet coraz słabsze algorytmy wyszukiwarki Google promujące ilość publikacji na akord (często non stop z zerem komentarzy) zamiast ich jakości.
(fot. Komórkomania/Orange/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
3 komentarze do “PREMIERA: Orange reklamuje się w upadłej Komórkomanii”
Skomentuj
Dramat, siec Otvarta rowniez sie reklamuje za pomoca content marketingu w upadlej Komorkomanii via My mobile RESEARCH
Siec komorkowa Play rowniez… Zza kulisowo branza #media_corp jest straszna 😐
Wiecej szczegolow na:
https://komorkomania.pl/jak-ogladac-telewizje-na-smartfonie-kilka-prostych-wskazowek,7067062727932544a
Kabaret w Komorkomanii R.I.P dalej trwa w najlepsze. Ostatni normalny artykul byl tam opublikowany dnia 13.05.2024, tym razem w upadlym medium reklamuje sie sklep RTV Euro AGD, brak slow 😐
I jeszcze ten dopisek przy wylaczonych celowo komentarzach w materialach z lokowaniem produktu:
„Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem”
Gigantyczny #epic_fail dzialu marketingu…