PREMIERA: Orange reklamuje się w upadłej Komórkomanii

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (2 liczba głosów, wasza ocena: 1,00 na 6)
Loading...

Rynek domów mediowych obsługujących korporacje jest do szpiku kości zepsuty. Nikt tam nie patrzy na jakość treści, liczą się tylko i wyłącznie statystyki nawet sztucznie napompowane przy okazji tzw. cross promocji z dużego portalu horyzontalnego. Niech za przykład posłuży reklama z lokowaniem produktu sieci komórkowej Orange w upadłej Komórkomanii.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Informacje zza kulis My mobile BACKSTAGE tylko na Facebooku

Żaden świadomy marketingowiec nie zrobiłby takiej akcji. Równie dobrze może postawić na kampanię w domenie nk.pl od legendarnej Naszej Klasy, która notabene wciąż działa. Tymczasem ostatni normalny artykuł w Komórkomanii ukazał się 13 maja bieżącego roku, czyli ponad półtora miesiąca temu. Natomiast dziennikarze tego medium zostali już przeniesieni i od pewnego czasu pracują w Benchmark.pl.

Żeby było zabawniej, kolejna firma InPost wykonuje działania typu lokowanie produktu w upadłym serwisie. Zapewne na podobnej zasadzie ślepo patrząc na cyfry. W zasadzie idealnie w punkt trafia komentarz jednego z czytelników pod ostatnią informacją o treści RIP Komórkomania. Cały marketing internetowy wymaga zatem wielkiego resetu, wliczając w to nawet coraz słabsze algorytmy wyszukiwarki Google promujące ilość publikacji na akord (często non stop z zerem komentarzy) zamiast ich jakości.

(fot. Komórkomania/Orange/My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 13207 informacji na tej witrynie.



3 komentarze do “PREMIERA: Orange reklamuje się w upadłej Komórkomanii”

  1. Kamil Odpowiedz

    Dramat, siec Otvarta rowniez sie reklamuje za pomoca content marketingu w upadlej Komorkomanii via My mobile RESEARCH

  2. Kamil Odpowiedz

    Kabaret w Komorkomanii R.I.P dalej trwa w najlepsze. Ostatni normalny artykul byl tam opublikowany dnia 13.05.2024, tym razem w upadlym medium reklamuje sie sklep RTV Euro AGD, brak slow 😐

    I jeszcze ten dopisek przy wylaczonych celowo komentarzach w materialach z lokowaniem produktu:

    „Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem”

    Gigantyczny #epic_fail dzialu marketingu…

Skomentuj

  My mobile © 2008-2024. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt