PREMIERA: Kapitalny content marketing w wykonaniu The Black Eyed Peas i Beats [My mobile TV]
|
|
- czwartek, Październik 3, 2024, 14:49
- Praktyczne
- 2 komentarze
Jak wyglądają w Polsce działania typu content marketing, każdy widzi. Bardzo słabo to chyba najlepsze określenie, w dodatku dosyć delikatne. Pan z telewizji TVN otwiera paczki Amazonu wzorem z gry komputerowej. Niestety wszystko prezentuje się w maksymalny sposób sztuczny i udawany. Nie lepiej sytuacja wygląda w przypadku krajowych serwisów technologicznych.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
![]() |
  |
![]() |
Nagle kilka z nich w niemalże identycznym czasie zaczęło zachwalać smart odkurzacze nowego brandu Dreame. Do tego dochodzą te krzykliwe tytuły z wykrzyknikami dla wzmocnienia przekazu (krzyk lub wrzask jak kto woli w netykiecie internetowej). Dramat. Podobnie wyglądała sytuacja z premierą nowych smartwatchy Huawei, które nareszcie zaczęły obsługiwać płatności zbliżeniowe po bolesnym rozwodzie z Google.
Tutaj podobnie kilka witryn w jednej chwili zaczęło chwalić te produkty. Na całe szczęście są i znakomite działania typu premium content marketing. Wystarczy nadmienić przykład utworu, w którym lokowana jest marka Beats. Chodzi o pozycję Boom Boom Pow. W środku tekstu pada nawet fraza Beats. Dźwięk natomiast przesycony jest basem oraz niskimi tonami, zapewne dla podbicia efektu woow dla słuchawek Beats. To się dopiero nazywa kunszt marketingowy z stworzeniem muzycznego hitu włącznie przez zespół The Black Eyed Peas.
(fot. Sony/My mobile)
–
THE BLACK EYED PEAS – BOOM BOOM POW
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
2 komentarze do “PREMIERA: Kapitalny content marketing w wykonaniu The Black Eyed Peas i Beats [My mobile TV]”
Skomentuj
Klan potrafi
Jurek z Klanu czy Norbert aka swir? 😉