PREMIERA: Bannery mają się świetnie w piłce nożnej i żużlu na tle internetu
|
|
- czwartek, Październik 3, 2024, 15:38
- Praktyczne
- 1 komentarz
Bannery w internecie upadły, czego najlepszym przykładem jest w zasadzie koniec Google AdSense w 2023 roku. Jednak nie wszędzie jest źle. Wystarczy wziąć pod uwagę dyscypliny sportu takie jak chociażby piłka nożna czy żużel. Tam kreacje typu display mają się całkiem nieźle. Bandy okalające murawę lub tor prezentują z powodzeniem logotypy firm sponsorskich.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Na ostatnim Euro w Niemczech przedstawiały chociażby sklep Lidl oraz chińskie samochody elektryczne BYD. Natomiast w Lidze Mistrzów możemy spotkać promocję napoju Pepsi (tutaj nawet reklama naprawdę zadziałała) czy Pyszne.pl do zamawiania jedzenia online. Jeszcze inna sytuacja występuje w żużlu. Tam goście w studiu nawet na koszulach mają wyprasowane logotypy sponsorów w liczbie aż ośmiu sztuk.
Każdy później chce pokazać logo swojej firmy w obiektywie kamery Canal+ lub Eleven Sports. Wielka szkoda, że takiej chęci nie ma w witrynach najprawdopodobniej ze strony reklamodawców. To dlatego w reklamach Google Ads później widnieje słaby wizualnie i jakościowo display. Kiedyś tych dobrych grafik była zdecydowanie większa ilość. Przypomina ich poziom ten z prasy, ale tam również widoczny jest duży spadek displaya.
(fot. My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Bannery majÄ… siÄ™ Å›wietnie w piÅ‚ce nożnej i żużlu na tle internetu”
Skomentuj
No prosze, a tutaj mamy reklame marki Rexona w FC 25 na Blogu Orange via My mobile RESEARCH:
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/testujemy-nowa-ea-fc-25/