PREMIERA: Otumanione społeczeństwo woli krótkie filmy YouTube Shorts niż te normalnej długości [My mobile TV]
|
|
- sobota, Styczeń 28, 2023, 21:38
- News
- 1 komentarz
Coś niedobrego dzieje się z internetem, a dokładniej mówiąc otumanionym społeczeństwem. Być może w natłoku treści nie ma ono czasu na oglądanie całych filmów. To dlatego coraz popularniejsze stają się krótkie klipy w YouTube Shorts względem materiałów trwających 10-20 minut. Niecierpliwy widz nie ma czasu na oglądanie tak długiego wideo, no może z wyjątkiem premier kinowych.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
Dziennikarze cenionego The New York Times wspominali, że w internecie maksymalnie czytamy 600 słów. Tym samym zupełnie nie ma sensu produkować zbyt długich artykułów, ponieważ i tak nikt nich nie przeczyta w całości. Oczywiście każdy twórca treści chce być konsumowany w całości, nigdy w częściach jak to mawiał znany łódzki raper O.S.T.R. Dla przykładu kanał testowy na YouTube osiąga oglądalność na poziomie 20 odsłon.
Tymczasem materiał w stylu Shorts lub jak kto woli TikTok z kotem osiągnął zawrotny wynik około 1.000 wyświetleń. Być może algorytmy YouTube są tak zaprojektowane, aby celowo promować śmieszne filmy z gatunku tzw. lol content. Na dobrą sprawę YouTuberom nie opłaca się tworzyć wartościowych produkcji. Lepiej skupić się na shortsach z motywami satyry. W dodatku tylko pionowo. To właśnie one za chwilę będą szturmować platformę YouTube, oczywiście z opcją monetyzacji włącznie.
(fot. My mobile)
–
ROZMOWA Z ROBOTEM
–
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Otumanione spoÅ‚eczeÅ„stwo woli krótkie filmy YouTube Shorts niż te normalnej dÅ‚ugoÅ›ci [My mobile TV]”
Skomentuj
Patrze na Nieantyfana na Google TV, a tam jego filmy YouTube Shorts maja wiecej odslon niz normalne filmy ? #lol_content Czyzby upadek tej platformy i pojscie droga TikTok? ?