PREMIERA: Google Ads wyłącza reklamy na treściach związanych z wojną na Ukrainie
|
|
- wtorek, Kwiecień 12, 2022, 6:46
- News
- 1 komentarz
Naprawdę interesująca sprawa dotycząca marketingu internetowego. Otóż gigant z Mountain View w systemie reklamowym Google Ads wyłączył możliwość wyświetlania na treściach negujących, przedstawiających lub pochwalających wojnę w Ukrainie. Nie da się ukryć, że z punktu widzenia reklamodawców prezentowanie oferty obok ruin budynków czy czołgów nie wygląda zbyt atrakcyjnie.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Przypomina to nieco zasadę działania Family Friendly na platformie YouTube. Każdy film z przekleństwami czy kontrowersją z marszu ma wyłączoną monetyzację treści. Być może właśnie z tego powodu kanał Śmiechawa TV zakończył działalność w serwisie YouTube. Podobne restrykcje widzimy także w Google Ads, aczkolwiek nie wszędzie chyba algorytm działa poprawnie. Wystarczy spojrzeć bowiem na tzw. technopudelki.
Są to rzekomo portale technologiczne, które zajmują się dosłownie wszystkim co popularne aktualnie na świecie pod kątem sztucznego generowania statystyk. Na nich właśnie znajduje się cała masa publikacji o wojnie, a ostatnio nawet podziwiane są gołębie w miejskim plenerze. Tak nisko dziś nam upadły darmowe media internetowe, których na dobrą sprawę nie da się już czytać z uwagi na zatrważająco słabą jakość.
(fot. My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
1 komentarz do “PREMIERA: Google Ads wyÅ‚Ä…cza reklamy na treÅ›ciach zwiÄ…zanych z wojnÄ… na Ukrainie”
Skomentuj
Telepolis dopiero wczoraj na to wpadl…