PREMIERA: Wizerunkowa klęska sieci Play [My mobile TV]

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Sieć komórkowa Play nie przestaje zaskakiwać. Po wielkim i międzynarodowym skandalu związanym z aktorką Barbarą Kurdej-Szatan, fioletowy operator nie zakończył współpracy z popularną celebrytką w celu ratowania wizerunku tzw. PR. Wręcz przeciwnie, przygotował nowe reklamy z słynną od lat blondynką. W dodatku w formie zdublowanej, czyli podwójnej.

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Aspekt już zdołały nagłośnić media publiczne. Ciąg dalszy tej opery mydlanej napisało życie. Krytyka polskich służb granicznych została nawet zauważona przez białoruską telewizję w formie propagandy. Jeszcze inne aktorki stanęły w obranie osób pracujących przy ochronie granicy, niejako budując swój pozytywny, patriotyczny PR. Serwis Android.com.pl pokazuje natomiast plakaty zawiedzionych marketingiem sieci klientów.

Wydawało się, że Play wybrnął z kłopotów po cichu usuwając billboardy czy grafiki z gwiazdą na oficjalnej witrynie internetowej. Nic bardziej mylnego. Swoją drogą to ciekawe, kiedy ten kryzys wizerunkowy przygaśnie. Na ten moment operator ma znakomite wyniki finansowe. Oczywiście nie uwzględniają one ostatniej dramy. Wybrane portale prześwietlają niezwykle mocno interesującą oraz barwną biografię francuskiego właściciela Play niczym Maradony w serialu na platformie Amazon Prime Video.

(fot. Play/My mobile)

BLONDYNKA Z REKLAM PLAY JEST ZNANA NAWET NA BIAŁORUSI

NOW REKLAMA PLAY Z BARBARĄ KURDEJ-SZATAN

My mobile EXTRA to nowy cykl, w którym w wybrane weekendy będą prezentowane felietony lub też artykuły o charakterze dokumentalnym mówiące o tym jak telekomunikacja zmienia otaczający nas świat.

Przygotowane przez

jest autorem 11789 informacji na tej witrynie.



12 komentarzy do “PREMIERA: Wizerunkowa klęska sieci Play [My mobile TV]”

    • Kamil

      Niby tak, ale kontrakt z TVP intratny utracony. Nie prawdziwa jest zasada marketingowa, nie wazne jak mowia byle mowili. PR jest wazny jednak

  1. marco Odpowiedz

    Może i na razie wyniki Playa są dobre ale to może się zmienić jeśli operator nie usunie celebrytki. Na szczęście w kwestii obrony granic społeczeństwo nie dało się podzielić i wszystkie sondaże pokazują zdecydowane poparcie działań SG. A w kwestii operatora na spadki może mieć wiele czynników. Tak jak już wspomniałem w innym komentarzu Play obecnie bazuje głównie na sympatii. Wielu operatorów oferuje lepsze warunki a działania celebrytki mogą spowodować zmiany. Sam znam wiele osób które są w Play z sympatii od co najmniej 10 lat. Zastanawiali się nie raz nad zmianą ale machneli ręka. Teraz planują przeniesienia na koniec umowy w grudniu.

    • Kamil

      W szoku jestem, ze Play dalej ciagnie te collabo na fali ogólnopolskiego hejtu. Ja juz dawno zrezygnowalem z Red Bull Mobile jak pogorszyli oferte zabierajac kultowego DILa uczciwym klientom 😐

  2. marco Odpowiedz

    Mimo wszystko w Play chyba coś zrozumieli. Zauważyłem taką ciekawostkę w moim mieście. Przed 11 listopada „na gwałt” usunięto z bilbordów reklamy z celebrytką ale kilka dni później wróciła na niektóre bilbordy co wzbudziło oburzenie. Natomiast w ostatni piątek ponownie usunięto reklamy z celebrytką również w salonach Play. Przypuszczam że „operator” liczył na wyciszenie tematu. Ostatnio działania straży granicznej otrzymały mocne wsparcie ze strony UE i NATO a słowa celebrytki zostały ponownie nagłośnione w białoruskich mediach co pewnie dało do myślenia w korpo.

    • Kamil

      No i stalo sie, Play nie przedluzyl kontraktu z celebrtyka via Chrome Discover

  3. marco Odpowiedz

    Na Facebooku mega protest. Polecam zaglądnąć na fanpage operatora. Jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Sporo memów, operator nie nadąża z usuwaniem postów.

  4. marco Odpowiedz

    Jak podaje konkurencyjny portal Play jednak zrezygnował z celebrytki. Informacja o usuwaniu reklam została rozesłana do pracowników. Podobno przez ostatni tydzień z Play-a odeszło 165 tys abonentów!

    • Kamil

      Jop, bedzie o tym mowa na dzisiejszej produkcji. Od grudnia znikaja bannery z celebrytka z salonow Play

  5. WałęSa m się! Odpowiedz

    Ciekawy temat to osoby które reklamowały np. Orange a przeszły do Play czy innego Opa na przestrzeni LAT…Warte UWAGI!

    • Kamil

      Masz juz mase ciekawych tresci na My mobile #original_content jak w HBO Max po produkcji 12h (!)

Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt