PREMIERA: Ukryte komentarze, nowy fatalny trend na polskich portalach
|
|
- piątek, Wrzesień 24, 2021, 6:49
- Praktyczne
- 2 komentarze
Nowy fatalny trend można zauważyć na polskich portalach technologicznych. Chodzi o ukrywanie widoku komentarzy. W efekcie czytelnik musi wykonać jedno, zupełnie zbędne kliknięcie więcej. Jest to bardzo złe rozwiązanie chociażby z punktu widzenia użyteczności. Z drugiej jednak strony wydawcy mogą chcieć ukrywać wstydliwą liczbę zerowych opinii.
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
![]() |
W dobie spadającej ilości komentarzy w internecie jest to tym bardziej szkodliwe działanie, ponieważ mało komu chce się przechodzić przez jeden krok więcej w celu dodania swojego zdania na dany temat. Tak zrobił od pewnego czasu serwis Telepolis oraz Android.com.pl mający coraz mniej wspólnego z zielonym robotem zupełnie tak jak Tabletowo z tabletami, ale to już jest temat na zupełnie inną dyskusję.
Media internetowe z darmowym dostępem upadają jakościowo i widzi to chyba każdy. Wciąż wyższą merytoryczność tekstów znajdziemy w prasie drukowanej. Ich przyszłość jest taka sama jak w przypadku platform streamingowych Netflix, Amazon Prime Video czy HBO Max. Te lepsze premium będą dostępne wyłącznie po opłaceniu subskrypcji. W przeciwnym wypadku użytkownik otrzyma lepiej albo gorzej wykonany potok reklamowy.
(fot. Telepolis/Android.com.pl/My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
2 komentarze do “PREMIERA: Ukryte komentarze, nowy fatalny trend na polskich portalach”
Skomentuj
No cóż, jak młoda, lub przeformatowana witryna daje system komentarzy oparty o Disqus i to z logowaniem to co się dziwić. Nigdy sukcesu nie odniosą, bo to komentarze przyciągają na specjalistycznych witrynach, ale musi to być system maksymalnie prosty i bez loga.
Właściwe dla mnie to nawet lepiej, bo Disqus i tak blokuje NoScriptem, mniej śmiecia.
Najlepsze komentarze, min dotyczące netu, smartfonów są na pepper.pl, czyli witrynie łowców promocji od mydła i powidła. Widać że tam ludzie znają się na rzeczy i nie plotą bredni jak na stronkach rodzaju android.com.pl, spidersweb.pl, gdzie komentują w większości lemingowaci laicy.
Tez nie lubie Disqus, był art w My mobile. Telepolis go nie używa a mimo to ukrywa comments