PREMIERA: Sekcja Discover w przeglądarce Chrome teraz dwa, trzy razy dłuższa

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek6 Gwiazdek (oceń artykuł)
Loading...

Koncern Google robi co może, aby użytkownicy przeglądarki Chrome jak najdłużej z niej korzystali. Tylko tak należy rozumieć pewną występującą zmianę. Chodzi o podwójne czy nawet potrójne wydłużenie sekcji Discover, w której prezentowane są treści pasujące do naszego gustu (w kwestii odwiedzanych witryn internetowych w przeszłości).

Reklama                                                             Czytaj dalej
  Wspolpraca PR/reklamowa z My mobile

Kiedyś człowiek rzucił okiem na chwilę w listę polecanych artykułów w Chrome i po sprawie. Teraz dokładnie ten sam proces przewijania stron z góry na dół potrafi trwać całkiem długo. Co ciekawe, podobny mechanizm funkcjonuje w sekcji Google News u asystenta głosowego Androida. Widać tym samym jasną strategię. Internetowy gigant chce jak najdłużej przytrzymać przy sobie użytkownika. Przy okazji zbierze więcej niezwykle cennych danych na jego temat.

Zbuduje tym samym matematyczny model naszej osobowości, aby móc później lepiej dopasować reklamy. To z kolei przełoży się na jeszcze większą liczbę kliknięć oraz konwersji sprzedażowych. Finalnie więc Google znowu będzie się chwaliło kwartalnymi rekordowymi miliardami dolarów zysku w kasie. I tak ten cały jakże magiczny biznesowy kołowrotek się kręci od lat, który chce zatrzymać Apple (wyświetlaniem monitu blokady śledzenia aktywności w aplikacjach).

(fot. My mobile)

Przygotowane przez

jest autorem 11663 informacji na tej witrynie.



4 komentarze do “PREMIERA: Sekcja Discover w przeglądarce Chrome teraz dwa, trzy razy dłuższa”

  1. Derick Odpowiedz

    Wystarczy dorzucić rozszerzenie Bloker reklam AdGuard 3.x.x, z polskiej wersji
    sklepu chrome.google.com/webstore, plus dla zaawansowanych uMatrix, lub NoScript, porządnie skonfigurować w opcjach, (w necie są poradniki, czy pomoc wydawców) i cała strategia Google idzie do piachu.
    Na mobile to samo a nawet lepiej, bo są 4 wersję AdGuard łącznie z crackowaną licencją dożywotnią w formie aplikacji, z możliwością instalacji certyfikatu dla lokalnego VPN wydawanego przez AdGuard (opcja) przez który filtrowane są niepożądane wywołania po przez https, którą ja w tym momencie używam na smartfonie. Wystarczy poszukać.
    Na sprzęty i systemy Apple też jest apka i nawet specjalne rozszerzenie dla Safari.
    Można przecież też używać przeglądarek firm trzecich. 🙂

  2. Kamil Odpowiedz

    Tez nie lubie tej firmy. Google ma za duza wladze w necie. Tylko raz My-mobile.pl 🏆 #original_content wyswietil sie masowo Polakom (art z grafiki), tak to ciagle technopudelki z przeklenstwami w tytulach sa tam promowane aka upadek jakosciowego dziennikarstwa 😐

    • Derick

      Google promuje klickbaitowych plotkarzy, którzy w nieuczciwy sposób zdobyli popularność, zresztą tak samo jak Google. Non stop w jakim kraju dostają kary za nielegalne praktyki, więc jak można ich traktować poważnie. GPlay Store pełen jest krytycznych a nawet nienawistnych opinii, których i tak widać tylko niewielka część, bo od zawsze stosują shadow bany na niewygodne komentarze. Czyli znów niezgodnie z prawem blokują widoczność i prawo do krytyki.

    • Kamil

      Czekam, az w koncu prawda polaczona z jakoscia My mobile bedzie sie wyswietlac masowo Polakom w domenie news.google.com cos jak pierwsze miejsce w sekcji Wiadomosci na fraze Imagine Dragons 😉

Skomentuj

  My mobile © 2008-2021. All Rights Reserved, Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszelkie loga, znaki firmowe oraz zdjęcia prasowe należą do ich właścicieli.
Kopiowanie treści bez zgody serwisu zabronione.
My mobile to serwis, dzięki któremu odkryjesz nowe
zadziwiające możliwości swojego telefonu. Zapraszamy!

Serwis rekomenduje wszystkie platformy:

Pomoc | Reklama | Dla Inwestorów | Kontakt