PREMIERA: Sekcja Discover w przeglądarce Chrome teraz dwa, trzy razy dłuższa
|
|
- środa, Czerwiec 9, 2021, 1:22
- Praktyczne
- 4 komentarze
Koncern Google robi co może, aby użytkownicy przeglądarki Chrome jak najdłużej z niej korzystali. Tylko tak należy rozumieć pewną występującą zmianę. Chodzi o podwójne czy nawet potrójne wydłużenie sekcji Discover, w której prezentowane są treści pasujące do naszego gustu (w kwestii odwiedzanych witryn internetowych w przeszłości).
Reklama |   |                                                           Czytaj dalej |
|
  |
|
Kiedyś człowiek rzucił okiem na chwilę w listę polecanych artykułów w Chrome i po sprawie. Teraz dokładnie ten sam proces przewijania stron z góry na dół potrafi trwać całkiem długo. Co ciekawe, podobny mechanizm funkcjonuje w sekcji Google News u asystenta głosowego Androida. Widać tym samym jasną strategię. Internetowy gigant chce jak najdłużej przytrzymać przy sobie użytkownika. Przy okazji zbierze więcej niezwykle cennych danych na jego temat.
Zbuduje tym samym matematyczny model naszej osobowości, aby móc później lepiej dopasować reklamy. To z kolei przełoży się na jeszcze większą liczbę kliknięć oraz konwersji sprzedażowych. Finalnie więc Google znowu będzie się chwaliło kwartalnymi rekordowymi miliardami dolarów zysku w kasie. I tak ten cały jakże magiczny biznesowy kołowrotek się kręci od lat, który chce zatrzymać Apple (wyświetlaniem monitu blokady śledzenia aktywności w aplikacjach).
(fot. My mobile)
Powinny Cię zainteresować również te informacje:
Przygotowane przez
4 komentarze do “PREMIERA: Sekcja Discover w przeglądarce Chrome teraz dwa, trzy razy dłuższa”
Skomentuj
Wystarczy dorzucić rozszerzenie Bloker reklam AdGuard 3.x.x, z polskiej wersji
sklepu chrome.google.com/webstore, plus dla zaawansowanych uMatrix, lub NoScript, porządnie skonfigurować w opcjach, (w necie są poradniki, czy pomoc wydawców) i cała strategia Google idzie do piachu.
Na mobile to samo a nawet lepiej, bo są 4 wersję AdGuard łącznie z crackowaną licencją dożywotnią w formie aplikacji, z możliwością instalacji certyfikatu dla lokalnego VPN wydawanego przez AdGuard (opcja) przez który filtrowane są niepożądane wywołania po przez https, którą ja w tym momencie używam na smartfonie. Wystarczy poszukać.
Na sprzęty i systemy Apple też jest apka i nawet specjalne rozszerzenie dla Safari.
Można przecież też używać przeglądarek firm trzecich. 🙂
Tez nie lubie tej firmy. Google ma za duza wladze w necie. Tylko raz My-mobile.pl ? #original_content wyswietil sie masowo Polakom (art z grafiki), tak to ciagle technopudelki z przeklenstwami w tytulach sa tam promowane aka upadek jakosciowego dziennikarstwa 😐
Google promuje klickbaitowych plotkarzy, którzy w nieuczciwy sposób zdobyli popularność, zresztą tak samo jak Google. Non stop w jakim kraju dostają kary za nielegalne praktyki, więc jak można ich traktować poważnie. GPlay Store pełen jest krytycznych a nawet nienawistnych opinii, których i tak widać tylko niewielka część, bo od zawsze stosują shadow bany na niewygodne komentarze. Czyli znów niezgodnie z prawem blokują widoczność i prawo do krytyki.
Czekam, az w koncu prawda polaczona z jakoscia My mobile bedzie sie wyswietlac masowo Polakom w domenie news.google.com cos jak pierwsze miejsce w sekcji Wiadomosci na fraze Imagine Dragons 😉